Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-02-16 01:22:55 följande:
    Haha.. ja och det ligger ovanför stockholm. Inte alls i närheten av Göteborg i alla fall.
    Eller kanske inte.. sorry, jag tänkte fel.

Glöm det.. hoppas inte Scratchy ser detta.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-16 01:32:12 följande:
    Du ger honom många tillfällen att tracka dig Uddevalla ligger nånstans vid Nordpolen Nä, men om Midka ska åka bil och Scratchy inte har råd med annan transport kunde de ju åka tillsammans. Förut när det var tal om att mötas hos Midka, hade jag problem med transport och då föreslog Midka att nån kunde plocka upp mig på väg till henne. På nåt sätt kom Sedek med in i bilden, men tur att det inte blir så. Vi hade nog aldrig kommit fram 
    Japp, jag bjuder honom verkligen på både det ena och det andra.

Haha.. vadå skulle bilen gått sönder eller?

Fast det är nästan ett billigare alternativ att träffas hos henne, sen på en båt är det lätt att man kommer ifrån varandra och så kan man inte prata som man kanske hade velat. jag vet inte.. alla verkar vilja åka båt så.
  • Mandi74

Hahaha.. är du hungrig eller?

• Mandi74
    Velour skrev 2010-02-16 01:41:26 följande:
    Ja, bilen skulle nog gått sönder av den anledningen att vi nog skulle ha tjafsat så till den grad att vi skulle krockat Fast det beror på, det att det blir billigare att vara hos Midka. Vissa dagar är det skitdyrt med transport. Och Roses sa att man ibland kan få en hytt för hundra kronor. Bussresan upp till Sthlm är inte så mycket, så hela resan med buss och färja skulle bli billigare för mig även om man räknar med mat och sånt inuti själva färjan.Ja, det kanske skulle bli en liten splittring i gruppen jämfört med om vi hade varit hemma hos någon...men..men...
    Haha.. trodde ni skulle "pumpa" sönder den.

Ja, ja.. det blir som det blir.

Måste gå och lägga mig vännen, fick så ont i magen och mår illa. Sen ska jag upp tidigt i morron, det är ju pratdax igen.

Vi ses i morron vännen!!

Natti, sov så gott, puss och kram och allt det där!!
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-16 01:48:36 följande:
    Hehhe..snuskis..Ajdå! Hoppas du blir bättre tills imorgon samt att det går bra med pratstunden Puss, kram och godnatt!
    Mmmm.. när det gäller Sedek kan man inte lita på honom ett dugg.

Det var nog banenen så det släpper nog snart igen, tar ett piller så släpper det onda i alla fall.

PUSS!!!!! {#lang_emotions_heart}
  • Mandi74

Hellooo!! Här var det dött, vad gör ni egetnligen.. har ni skaffat er.. liv?

• Mandi74

Kan oxå berätta roliga historier:

Flicka som går i 1:an kommer hem från skolan till sin mamma och så säger hon:

- Min fröken har mycket större bröst än du.

- Jaha, säger mamma.. lite små lessen över dotterns kommentar.

Dottern ser att mamman bli lite lessen och så säger hon..

- Men, mamma det gör inget.. för dina är längre.

• Mandi74
    Scratchy skrev 2010-02-16 21:05:46 följande:
    Men det var inte så jag menade. Tänkte att om jag jobbar fredag-lördag natt och somnar klockan 8 på lördag förmiddag och sedan har en likadan natt med jobb mellan söndag-måndag, blir det inte mer slitsamt då med att sova lite på lördagen för att kunna sova lördag-söndag-natten för att sedan ta en tupplur på lördag eftermiddag innan man jobbar? Verkar bättre tycker jag att bara vara uppe en natt extra.
    Jo, det sliter mindre på kroppen att göra som du gör.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-16 21:38:46 följande:
    Hej Midka *vinkar*Snart kan du också vara med och skriva
    Tycker det var länge hon fick vara avstängd, förrut var det bara ett dygn om jag inte minns fel.

HEJ MIDKA!! *vinkar jag oxå*
Svar på tråden Tråddödare forts....