Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-02-15 21:58:05 följande:
    NEJ, honom ska vi ( Jag&mandi ) ta hand om sen förstår du väl. Du kanta med dig Bibel/Torah/koranen och läsa verser ur den Tant Ena-lille.
    Men jag vill inte ha Sedek.. jag ska ha Scratchy, helt för mig själv nu när Vellan har en annan.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-15 22:00:05 följande:
    Förstår du nu vad Ka---- menade när ha sa att jag brukar fördärva mina tjej-kompisar? Har redan fördärvad Mandi så nu är det bara du kvar...:p
    Har du fördärvat mig? Hur då?
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-15 22:04:12 följande:
    Jag tror att hon inte vem hon har att göra med. Efter en natt med dig tror jag att hon på riktigt förstår innebörden av fördärvad
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-15 22:04:53 följande:
    Fram till ikväll har du tillhört moraltanternas förening a la velour som VD. Nu är du på min sida.
    Hahaha.. så skulle du inte sagt om du sett Vellans och mina inbox meddelande till varandra.

Jag är bara på bushumör ikväll, antar att jag börjar bli lite smått frustrerad igen.
  • Mandi74

Har ni sett detta på Midkas press..

Jag har försökt skicka samma mail till mina tråddödarvänner men FL har uppfattat det som spam så jag är avstängd till tisdag natt.... Idag 22:09

• Mandi74
    Roses skrev 2010-02-15 22:24:25 följande:
    Meeeeen, hon är ju "grön".
    Hon kan vara inloggad men hon får inte skriva något, förrän på tisdag kväll igen.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-15 22:25:37 följande:
    Men det beror på NÄR. Denna månad kan jag inte och nästa månad tror jag inte. Men maj månad kan jag nog.
    Denna månade kan inte jag heller, inte nästa heller. Jag tycker vi ska försöka åka så nära sommaren som möjligt.
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-15 22:31:57 följande:
    Mandi en fråga? Har du bokstäverna H och N i sitt riktiga namn? Velour: Har din son bokstäverna V och N i sitt namn? Dont ask please.
    Jag har N i mitt förnamn och efternamn, H i mitt efternamn.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-15 22:44:08 följande:
    Jag med. Dessutom, om båten gör en Titanic så är chansen för överlevnad större när det är varmare
    Precis!! Det är så jag tänker, jag åker hellre båt på sommaren så jag kan hoppa i vattnet om det händer nått och slippa frysa ihjäl.
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-15 22:46:51 följande:
    Hmmm, kolla din inbox. Tack. Puss.
    Finns inget nytt i min inbox..
Svar på tråden Tråddödare forts....