Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-02-17 00:58:19 följande:
    Grupparbete först och sen möte med SD Hoppas det gick bra hos psykologen!
    Fullspräckt i morron då.

Jodå, det gick bra.

Ja, det är väl dax att komma i säng.. är så trött så ögonen är som springor bara.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-17 01:09:17 följande:
    Skönt att veta Men då säger vi så! Tack för ikväll och sov gott! Kram
    Detsamma!!

Godnatt!! Kram
  • Mandi74
    Scratchy skrev 2010-02-17 02:13:36 följande:
    Animat betyder grammatiskt att ordet syftar på något med en själ, till exempel människor och djur. Motsatsen är inanimat och är då saker som inte har någon själ till exempel stolar och hus. Och det påverkar genus i arabiska eftersom man inte har något maskulint plural på animata saker.Ja, om både Sedek och jag ska med på kryssningen tar jag gärna en match mot honom. Förlorar gör den som hamnar i vattnet...
    Jag trodde animat var typ en robbot eller nått animerat. Men jag hade väl fel då..

Måset jag kolla upp igen..
  • Mandi74

Du har plats 60 i kön.. ringer fk.

• Mandi74
    Jagbyttenick skrev 2010-02-17 09:45:41 följande:
    (Ja, jag håller på att läsa ikapp nästan 100 sidor!)Är hemma och jobbar då sonen kräktes tidigt imorse, tror dock han har öroninflammation och att kräket beror på det, han har haft 39 graders feber sedan igår. Har fått tid till läkare i eftermiddag åtminstone, hoppas han får medicin som hjälper.
    Att han kräks kan ju bero på febern, min son kräks alltid när han får lite högre feber.
  • Mandi74

Fan jag hatar försäkringskassan.. de kan nog inte göra rätt varken första, andra eller tredje gången..

• Mandi74

Ojoj.. vet inte vad jag ska säga eller göra just nu, känner mig bara manglad.. haft ett kompleterande förhör, för att få komentera det han sagt. Shit säger jag bara..{#lang_emotions_cry}

• Mandi74

Men nu är det snart över i alla fall.. allt skulle skickas till åklagaren idag. Sen får vi hoppas han går igenom allt lite snabbt.

Nu får hjälpa mig och hålla alla tummar ni har för att bevisningen räcker!

Svar på tråden Tråddödare forts....