Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-02-15 21:40:51 följande:
    " Hon " ?? Velour? I säng med sedek??? Hoppsan, behöver nåt starkare än Nikotin känns det som.
    Haha.. nej, den han kommer att inleda ett förhållande med efter allt det han skrev innan som jag inte kommer ihåg nu..
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-15 21:39:05 följande:
    * Hååååååååååååller mig för ögonen * TYST kvinna. Åhhhh, mina krafter är slut. Dumma kvinna. När du ändå håller på så kan du väl slänga in lite "bitning" också här och där. :p* Går och röker. Puh *
    Mmm.. älskar att bli naffsad/biten i öronsnibben, på halsen, brösten.. överallt.. Mmmmumma.
  • Mandi74
    Midka skrev 2010-02-15 21:40:57 följande:
    Har jag tokmissat något?Vi menar tråddödarträff? Jag skrev det, typ igår, och Velan röstade för finladsbåt Menar Roses en anna fest...?
    Haha.. Rosen pratar om en fest hon ska ha med sina vänner oxå. Det är den hon försöker få mig och Vellan att komma till. Som du har bestämt att Vellan ska gå på för den delen.

Men vi pratar trådträff oxå så du är inte helt fel ute.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-15 21:41:16 följande:
    Är du seriös eller? Det var JAG som tjatade om den förbaskade träffen som aldrig blev av. Det har jag gjort ända sedan förra tråden. Först skulle vi träffas hos Isnogood, men vissa var allergiska mot hennes djur. Sen skulle vi träffas hos Midka men hon bor för långt bort för vissa av oss. SEN blev det tal om kryssning.
    Fast hon pratar om en annan fest oxå som hon ska ha med sina killkompisar.
  • Mandi74
    Midka skrev 2010-02-15 21:42:18 följande:
    Nära uddevall på västkusten... Velan har inte så god koll på kartan....
    Då får du långt att åka om du ska hämta mig..
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-15 21:46:32 följande:
    Heheh, vilka saker ni tror om mig Ni är för söta
    Jag tror inte vännen.. jag vet.

klart du, jag och Scratchy ska dela hytt.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-15 21:50:49 följande:
    Du och Scratchy kan dela hytt, nemas problemas. Jag kommer att dela med Confiligere
    Han är ju upptagen..

Då tar vi en hytt på fyra då, precis som om inte vi skulle bo ihop. {#lang_emotions_undecided}
  • Mandi74
    Midka skrev 2010-02-15 21:51:55 följande:
    Kan du komma på kryss?Jag tänkte att vi kanske skulle skapa en maillista och kolla vilka som vill med härifrån och bestämma via mailen vilket datum och vilken typ av evenemang vi ordnar.... Vi kanske ändrar oss om var vi ska träffas om det är för många som ser vad vi skriver här.....
    Ähhh.. kan väl inte åka på kryssning med en massa nördar heller. Det skulle ju förstöra min image helt och hållet... {#lang_emotions_dreamer}

Klart jag ska med!!! Om ni kan passa in det med en helg när jag är barnledig så.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-15 21:55:16 följande:
    Han har ingen tjej. Woohoo!! Klart ni duger. Jag kommer byta hytt efter halva tiden bara
    Det skrev ju Scratzhy att han hade, de var så gulliga så det var äckligt eller vad han nu skrev.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-15 21:58:01 följande:
    Inte längre...Ja, en hytt på fyra
    Vad har du gjort!?

När hände det då?
Svar på tråden Tråddödare forts....