Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Midka skrev 2010-02-16 21:54:31 följande:
    Hej! *vinkar tillbaka*Äntligen kan jag prata med er igen!!Jag förstod inte riktigt denna avstängning men... så är det!
    Heeeejj!
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Scratchy skrev 2010-02-16 22:00:48 följande:
    Vi väger lika mycket, men jag är dubbelt så lång...
    Grattis vellan, vilken högvinst du drog!!
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-16 22:01:29 följande:
    Egentligen...Men man kanske inte kan göra slut ändå, innan man har fått det bekräftat att det verkligen har hänt nåt. Visst att man kanske får skämmas lite för att man har snokat, men vissa kan inte ta ett steg innan de fått det svart på vitt. Det är ju så subjektivt det där.Hade min kille snokat så kanske jag inte hade tyckt att det var kul, men jag skulle inte göra slut med honom eller så. Jag skulle lugna ner honom och på alla sätt övertyga honom att jag är pålitlig. Han kanske har haft det struligt i andra förhållanden och haft svårt att hantera det. Men går det så långt som att han aldrig kommer att lita på mig, ja då är det bye bye.
    Men om du hela tiden ska gå i ett förhållande och vara orolig för att din partner ska vara otrogen, misstro honom så fort det är något eller inte lita på honom. Vad är det då för mening med det förhållandet?
    Du mår ju bara dåligt själv genom att hela tiden gå runt och vara orolig. Bättre att tänka att den dagen smällen kommer så fine, då tar vi den då.

Jag vet inte, för mig är tilliten bland det vitkigaste i ett förhållande, utan den så kan det vara. Jag skulle inte kunna leva med någon som inte litade på mig.
  • Mandi74
    Midka skrev 2010-02-16 22:01:46 följande:
    Krya på dig!!
    Tack!!
  • Mandi74
    Midka skrev 2010-02-16 22:09:19 följande:
    Jag skulle ha svårt att acceptera att han snokade eftersom jag i princip aldrig har någon hemlighet som inte skulle tålas att prata om. Fråga så svara jag eller visar mobil, dator, almanacka... men att snoka i hemlighet... nja.Lite som S-mannen skrev... jag ser inte att man ska behöva ha någon hemlighet. Om sin historia - ja, men inte om det som händer nu.
    Det enda jag skulle kunna tänka mig att hålla hemligt för min partner det är om någon jag känner berättar något för mig i förtroende, jag skulle aldrig bryta ett förtroende så länge jag inte anser att någon är i fara och behöver hjälp som jag inte kan ge.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-16 22:12:19 följande:
    Ja, det är ju den som inte kan lita som mår sämst, inget snack om saken. Ibland behöver man lite hjälp på traven att komma ur de ramarna. Men det betyder inte att partnern ska tåla vadsomhelst och hur mycket som helst heller
    Fast jag skulle inte kunna leva med en MAN som var så osäker på sig själv.
  • Mandi74
    Scratchy skrev 2010-02-16 22:19:24 följande:
    Well well... om ingen vill något annat så är det dags för mig att lämna er...Ses någon annan dag!Puss på vissa, långfinger till andra (ni vet vilka ni är)...
    Varför så bråttom?

*snor en puss*
  • Mandi74
    Midka skrev 2010-02-16 22:34:19 följande:
    Jag åker till den stora staden till helgen!Kommer säkert in på lite korta besök. Kan ju itne hålla mig från er Kram och gonatt igen!!
    Godnatt!!
  • Mandi74

Scratchy: Du vann en rosa traktor, fast det var inte det svaret jag tänkte på, men ditt dög det oxå.

• Mandi74
    Roses skrev 2010-02-16 22:38:10 följande:
    * Vinkar * till Mandi & Velour. Så kom ni fram till nåt?
    Heej!

Ang vad?
Svar på tråden Tråddödare forts....