• Midka

Tråddödare forts....

Scratchy skrev 2009-12-30 18:19:57 följande:
    Vi kan sitta och snörvla tillsammans. Jag är inte bara allergisk mot hästar utan även mot personer som träffat hästar utan att duscha och byta kläder efteråt.
    Eller om någon jävel kört bilen från ridstallet och jag sätter mig i den dan efter.... Då är det iof "bara" bilen jag är allergisk mot illskillnad från personen...
  • Midka
    Isnogood skrev 2009-12-30 18:35:57 följande:
    JAG TYCKER OM ER  -Och de nya inläggsfunktionerna
    Jasg håller meeeed!! {#lang_emotions_cheers}
    Hur kul som helst !!!!!!
    Massa
    roliga funktioner som bara fans i word tidigare.....
  • Midka

Båt är inte alls något dumt förslag... {#lang_emotions_kiss} Vad säger ni övriga??
    Brukar gå att hitta ganska {#lang_emotions_money_mouth} vänliga resor i typ D-hytt om man inte är för skakig att ligga (sova!!!) under vattennivå...

• Midka
    Velour skrev 2009-12-30 20:40:31 följande:
    Vad är det för musikprogram ni ska titta på?
    På 2an kl 22.30 heter.... Rockenroll hall of fame

javascript:SgToggleObjects('post151787060');
    Hoppas denna länk fungerar till svt´s programmtablå!
  • Midka
    Scratchy skrev 2009-12-30 20:46:12 följande:
    Jag tycker vi träffas på sommaren. Grillfest!
    Och sova i tält! {#lang_emotions_laughing}

Vad tycker du om båtresa...?
  • Midka
    Midka skrev 2009-12-30 20:46:39 följande:
    På 2an kl 22.30 heter.... Rockenroll hall of famejavascript:SgToggleObjects('post151787060');Hoppas denna länk fungerar till svt´s programmtablå!
    Det sket sig! Kolla in svt´s prog.tablå!
  • Midka
    Velour skrev 2009-12-30 20:44:08 följande:
    ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffff
    ??? Vad är du trött på?
  • Midka
    Velour skrev 2009-12-30 20:50:46 följande:
    Jag tror nog inte att jag skulle kunna, måste nog jobba häcken av mig...Men nu skjuter vi inte fram träffen.
    Om de flesta kan tänka sig att åka båt så är det ett bra alternativ tycker jag. Vi måste givetvis kolla så att det fungerar ekonomiskt för alla som vill med.

Om inte så får jag väl sparka ut gubben och lillen så får vi vara här på goa västkusten..... {#lang_emotions_sunny}
  • Midka
    Velour skrev 2009-12-30 22:38:09 följande:
    Nu kommer säkert nån fjant att göra på sig p.g.a. min avatar och anmäla mig till moderator
    Snyggt nummer! Du gillar sifferpar....
    Personligen är jag mer förjtust i jordgubbar än i döda dockor men det är ju bara en formsak. Finns/fanns en som hade en blid på en lampa men det såg precis ut som en kvinna som särade på benen! En av de roligast jag sett. För dålig på att göra något roligt själv så det blir mer tråk här... {#lang_emotions_frown}
Svar på tråden Tråddödare forts....