• Midka

Tråddödare forts....

Hmmmm. Död docka.... Undrar hur en levande ser ut??{#lang_emotions_innocent}

• Midka
    Velour skrev 2009-12-30 22:45:26 följande:
    Men se där! Jag fick ett nummer igen!Ja, jordgubbar är fint och gott, men jag blev lite mätt på den. Så det var en lampa? Jag trodde verkligen att det var ett par särade ben Nu vet man det också.Jaså? Tycker du att det är tråkigt här?
    Inte här! Min bild är tråkig!
  • Midka

Nu tjatar lillen på att gå ochlägga sig... Redan{#lang_emotions_cool}...
    Nåväl, vi ses imorgon. Gott slut på er!!

Gonatt!!!!!!!!!!!!
    **Trådkram**

• Midka
    Velour skrev 2009-12-30 22:46:26 följande:
    Har du sett filmen Chuckie eller Chucky (kommer inte ihåg hur det stavas)?Så ser nog en levande docka ut
    Nope! sorry...
  • Midka
    Velour skrev 2009-12-30 23:12:09 följande:
    Både och. Kan nog inte bestämma mig för om den ena väger tyngre än den andra. Hmmm...Vi kan säga som så, att första kvartalet var skit, andra kvartalet var bättre, tredje kvartalet var jättebra och fjärde kvartalet blev inte så bra.
    Mitt första halvår var åt helvete men det vände i slutet på augusti och jag har långsamt återhämtat mig så jag hoppas nästa år bara blir bra... Hur nu det ska gå till? {#lang_emotions_smile}
  • Midka

Hej på er!
    Jag gissar att det är issy och ordblind som är inne. De andra är ute och roar sig.
    Vi tar det lungt med familjen (guppen, lillen och jag) så jag kommner vara med här en stund. Snart ska vi ut och smälla våra raketer så lillen hinner se något innan han somnar.....

Vi ses sen!

• Midka
    Ord blind skrev 2009-12-31 21:29:03 följande:
    Ja, det är inte så mycket som sker här... Bebis sover, jag mår illa av att jag ätit för mycket o.s.v.
    Vi åt marängswiss för en timme sen..... behöver jag säga mer?? Uff, vad mätt jag är!
    Vi har precis smällt av våra rakterer, kommer kunna se ganska många andra vid tolvslaget, och jag tror lilleman kommer sova gott vid den tiden.....
    Just nu ligger han i soffan bredvid mig och njuter av en päronjos... Kunde inte bli en så mycket bättre nyårsafton!

Kram på er vänner!!!!!
  • Midka
    Jagbyttenick skrev 2009-12-31 22:55:43 följande:
    Gott nytt år... Här har en förkylning rusat in däckat mig på typ två timmar bara... Känner verkligen inte för skumpa just nu Jaja, vi bor bra och lär få se fina fyrverkerier om jag orkar hålla mig vaken en timme till. Lilleman gillade dem, vi stod i fönstret och tittade en lång stund innan han gick till sängs vid kl 20. Sover hur gott som helst trots mullret Såg nyss Monsters vs Aliens för första gången och tyckte den var rolig Gott slut och gott nytt mina vänner!Kram
    Har inte sett den än... Däremot älskar jag 'Robotar'!
    Krya på dig!!!
  • Midka

Vilket ljuvligt lugn! Har hunnit att kappa igen på flera trådar utan att det är mörka igen, igen, igen...

Helt annat: Jag är årsbarn med Jill Johnsson. Hon är så himla snygg och duktig och har kommit så långt i sin karriär. Det är först när jag ser folk i media, i samma ålder som jag uppmärksammar min egen ålder "på riktigt". Vet inte om jag värderar det åt något håll... Det blir bara så tydligt att jag är 36 år på något sätt.

• Midka

Bland mina arb. kamrater och andra hör jag då och då uttrycket:

"...men! Vi är väl ändå vuxna människor!"

Vilket konstigt uttryck!

Vad menar man egentligen? Att barn är korkade? Eller ungdommar?

Jag vet barn som beter sig mycket bättre än många vuxna, likaså ungdommar som har mycket mer klarsyn på världen än många vuxna jag träffat.
    Nästa gång jag hör uttrycket ska jag fråga vad de menar. Jag förstår det inte riktigt.

Svar på tråden Tråddödare forts....