• Midka

Tråddödare forts....

Isnogood skrev 2009-12-29 21:58:15 följande:
    Detta är FL...du ska inte lära dig.....
    Hahahah, tänkte inte på det!
  • Midka
    Scratchy skrev 2009-12-29 22:02:49 följande:
    Jag är skarp om man stavar rätt. Han har aliaset Confligere och vi brukar förkorta det Confli. Jag tänkte att du kanske menade någon annan med liknande namn.
    He he... Nu kommer jag inte våga säga annat än Confil-mannen!

Tack för det!!
  • Midka
    Midka skrev 2009-12-29 22:15:37 följande:
    He he... Nu kommer jag inte våga säga annat än Confil-mannen!Tack för det!!
    Och inte ens nu fick jag det rätt.....
    Confli ska det vara och inget annat!!
  • Midka

Det var trevligt att ses ikväll!
    Nu är det läggdags för mig!
    Trevlig kväll på er!!!!

**Trådkram**

• Midka
    Sedek skrev 2009-12-30 08:25:57 följande:
    Åh tack
    ÅHHHHH he´s back!!!
    Som vi undrat vart du tagit vägen! Skönt och se att inte förkylningen tagit kol på dig!
  • Midka

Nu har jag kommit i kapp ....
    Denna hemliga träff någon gång i februari....
    Var på ett ungefär i Sverige? Vilken tid? Hur är upplägget (hemma hos, på lokal, med respektive, osv)?

• Midka
    Velour skrev 2009-12-30 12:06:35 följande:
    Nära Östergötland, hemma hos Isse, tid okänt, inga respektive endast trådmedlemmar. Varje person måste bidra med en summa till mat och dricka och sånt Återkommer med vidare info när det börjar bli dags.
    Hmmm, Isse har hästar va?... Jag är sjukt allerigsk mot dem tyvärr... men inga problem som inte går att lösa! Jag kommer gärna om jag bara får tiden i ganska god tid innan för att kunna planera ihop det hela samt att det skulle underlätta om hon bor hyfsat nära Sthlm = möjlighet att sova hos bekanta... Kul!!
  • Midka

He he... Nära Östergötland var också en lustig beskrivnng eftersom det inbegriper nästan hela mellansverige utom västkusten...

• Midka
    Velour skrev 2009-12-30 17:46:55 följande:
    Fast jag tror att det var snack om att övernatta hos Isse...
    Det vore kul men fungerar inte såvida hon inte har någon djurfri zon. Det spelar inte så stor roll. Saker är till för att lösas så när det drar ihop sig så pratar jag med Isse så ordnar det sig säkert!

Det är lite halvpiss med allergier då och då, men oftast går det att hitta dugliga kompromisser! Klart vi ska ses!!
  • Midka

Velour: Grattis till nummret förresten!
    Nu ska vi ordna middag så jag kommer tillbaka senare. Vi ska slöa lite framför mycket musik kl 22.30 i kväll på 2an. Hoppas det blir så bra som de lovat.

Kram på er!!!

Svar på tråden Tråddödare forts....