Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-02-17 15:39:54 följande:
    Hej alla!Hoppas ni haft det bra hittills. Mandi, Förs.kassan är verkligen värdelös. Jag vet! Men jag hoppas att du åtminstone har du vad gäller åklagaren och det. Håller tummarna!JhjärtarA, Oj det var ju dyrt med 800 kr. Går det inga bussar så att det kan bli billigare? Bus4you brukar ha skapliga priser.Roses, simma lugnt Och hoppas din mamma är bättre nu!
    Skrev om det i min blogg, vill inte skriva allt här.. blev rent chockad över vissa frågor hon ställde.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-17 15:39:54 följande:
    Hej alla!Hoppas ni haft det bra hittills. Mandi, Förs.kassan är verkligen värdelös. Jag vet! Men jag hoppas att du åtminstone har du vad gäller åklagaren och det. Håller tummarna!JhjärtarA, Oj det var ju dyrt med 800 kr. Går det inga bussar så att det kan bli billigare? Bus4you brukar ha skapliga priser.Roses, simma lugnt Och hoppas din mamma är bättre nu!
    Ja, håll dom hårt..
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-17 16:52:14 följande:
    Ser att du är "grön". * Kramar om dig och hoppas det löser sig för dig *
    Tack! Löser sig gör det alltid, på ett eller annat vis.
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-02-17 19:57:56 följande:
    En grej jag tänkt på:Min kompis mor satt o spydde ur sig en massa skit om läraren som är lärare i våra barns förskoleklass. Jag tycker läraren är superbra, korrekt, trevlig, duktig osv. Så jag sa ifrån tyckte att de pratade skit om en anna människa på lösa grunder, de generaliserade och raljerade. De = min kompis och hennes mor.Det värsta är att min kompis mor inte ens träffat läraren... Ändå sitter hon och säger att läraren behöver hjälp, själavård, psykologiskt stöd osv... De ska skicka in en "anmälan" till skolan.Jag satt o fullständigt tappade hakan. Hur i allsin dar kan man sitta och säga en massa skit om en person man inte ens träffat?Hon är dessutom lärare själv, min kompis mor.
    Håller med Grizelda.. han har nog pratat så mycket skit så hon blivit övertygad.

Hemskt.
  • Mandi74
    Polly S skrev 2010-02-17 20:14:26 följande:
    har missat vad det handlar om men håller såklart tummarna!
    Det är det viktigaste..
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-17 20:15:53 följande:
    Ja, det gör ju det. Det är "resan" dit man måste uthärda. Kram. Jag har för övrigt en bokad tid den 3 mars. Nästan alla vet om det så dom har skrivit ner det så jag inte "råkar" glömma gå dit. Det ska väl ordna sig här också nån gång.
    Ja, men nu är vi på god väg..

Vad bra, ska försöka komma ihåg att påminna dig.
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-02-17 20:16:58 följande:
    Japp. Borde jag säga upp bekantskapen kanske? Nej det ska jag inte, men det är synd att han är sån. Jag får väl försöka guida honom rätt i livet
    Ja, sånna kan du inte umgås med.. LÄMNA!!!!!!! {#lang_emotions_djavulsk}

Både honom och hans mamma verkar det som.
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-17 20:37:46 följande:
    Det är lugnt. Det finns annars 5 stycken här som är otrolig trötta på mig och mitt gnäll så dom lär inte glömma det. Har jag inte fel lär dom köra mig dit vänta utanför för att försäkra sig att jag går in och köra mig tillbaka. Ska jag vara ärlig så känns det nervöst men jag ser faktiskt fram emot det. Börjar tröttna nåt enormt på mig själv så jag ska gå dit.
    Det kommer att gå jättebra, det är faktiskt ganska skönt när man väl vänjer sig.

Jag går en gång i veckan, har gjort det ett tag nu, men det hjälper och det är ju det bästa.
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-17 20:37:46 följande:
    Det är lugnt. Det finns annars 5 stycken här som är otrolig trötta på mig och mitt gnäll så dom lär inte glömma det. Har jag inte fel lär dom köra mig dit vänta utanför för att försäkra sig att jag går in och köra mig tillbaka. Ska jag vara ärlig så känns det nervöst men jag ser faktiskt fram emot det. Börjar tröttna nåt enormt på mig själv så jag ska gå dit.
    Förresten, du ska vara glad att du har så bra vänner.. dom bryr sig verkligen om dig.
Svar på tråden Tråddödare forts....