Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare forts....

Sedek skrev 2010-02-18 22:41:01 följande:
    Anabola Androgena Steroider... Ärligt talat, men det ska vi inte rekommendera. No no!!!Maaaat o styrketräning.Läste om bok om det där för ett tag sedan, det finns viss sorts mat som är bättre än annan när det gäller er tunnisar. Om jag stumble upon it så ska jag slänga upp det.Jag nog endomorf...
    Ja, jag satsade innan på att bara äta mycket men det funkar inte. Måste ha bra mat som ger mycket energi men lite mättnadskänsla.

Jag trodde du var mesomorf, men du kanske bara varit deffad på de bilderna jag sett dig...
    Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-02-18 22:43:33 följande:
    Du anar inte! Jag skulle må så bra om jag var smal! Halva mitt vuxna liv vägde jag 52-55 kg och mådde som en drottning! Nu - blä!Så nog är jag avundsjuk på dig som inte lägger på dig så lätt. Jag kan dricka ett glas vatten så sväller jag upp direkt och jag ljuger inte när jag skriver det Magen blir som en ballong - av så lite som ett glas vatten.
    Oj, det låter jobbigt. Det är ungefär samma sak som gör att jag inte lyckas gå upp i vikt. Jag kan helt enkelt inte äta tillräckligt. Mår bara illa och får kväljningar, och med min livsstil borde jag få i mig typ 5000 kalorier per dag för att gå upp.

Kan vi inte byta med varandra några veckor... bara för omväxlingen liksom?
  • Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2010-02-18 22:50:13 följande:
    Hehe, jag är född i Kristianstad där de har liknande dialekt, kan växla om jag vill men föredrar Malmöitiskan
    Jag lurade  massa skåningar jag jobbade med att jag var från Kristianstad. Försökte bara fejka någon form av skånska och tydligen lät det som att jag var därifrån...
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-02-18 22:55:36 följande:
    Har du varit så jämt? Att du inte kan äta tillräckligt?För jag har inte jämt varit så som jag är nu. Ända sen jag fick barn började jag bli såhär, inte innan. Då kunde jag äta normalt och ändå vara smal.Du, jag kan byta med dig och hålla kvar bytet för resten av mitt liv!
    Kan det inte vara så att du börjat äta upp sonens mat?

Hur som helst så vill jag inte byta för någon längre tid. Vill bara ha lite mer vikt runt lederna så att jag hänger ihop bättre...
  • Scratchy

Och ja, jag har alltid haft svårt att äta, förutom några år i tonåren...

• Scratchy
    Velour skrev 2010-02-18 23:00:05 följande:
    Hahah! Jag tror inte det eftersom HAN väger som han ska.Så du vill ha lite mer vikt runt lederna? Hmmm...du kan väl injicera lite fett just där isåfall.
    Haha... jag menar att med mina 190 centimeter så måste jag ha muskler runt lederna för annars får jag ont i dem. Knäna är värst, men armbågarna, höfterna och handlederna tar också mycket stryk... för några år sedan vägde jag nästan 15 kilo mer än nu och då mådde jag mycket bättre.
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-02-18 23:03:08 följande:
    Har dina föräldrar fått tjata på dig för att du skulle äta?
    De har blivit arga ibland för att jag brukade glömma att äta en hel dag och sedan falla ihop av trötthet. Men det var länge sedan.
  • Scratchy
    Sedek skrev 2010-02-18 22:59:58 följande:
    Är han en "äkta tunnis" ektomorf, så spelar det ingen roll om han äter tillräckligt och lite därutöver. Han håller sig smal och går nästan ner i vikt ändå...5000 kcal pr dag är nog ett bra mål, då behövs det havregrynsdrinkar med olivolja varannan timme... Lite jobbigt att hålla på att stoppa i sig så mycket hela tiden när man inte är hungrig.Men Scratchy, det är ett bra tips:3-4 dl havregryn, 4 dl mjölk, 1 banan och ett ägg eller två kan du ha i också. (jag har proteinpulver i) och 2-3 matskedar olivolja - mixa i en mixer och drick några gånger pr dag.
    Tack! Det ska jag testa...

Jag antar att du menar ett rått ägg.

Menar du att man ska dricka flera sådana på en dag, eller en sådan uppdelad på dagen?
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-02-18 23:10:31 följande:
    Även om min son är lite sådär så kan jag för allt i världen inte förstå hur man kan glömma att äta. Kände du verkligen inget hunger?
    Jag är som Skalman och måste ha en mat- och sovklocka, annars glömmer jag både att äta och att sova...
  • Scratchy

Good morning bitches!!!

Ser att skvallerbyttan kommit tillbaka... weeeeeeeeeeeeee... eller inte...

Svar på tråden Tråddödare forts....