• Sedek

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-02-21 22:00:27 följande:
    att jag inte kan hålla mig seriös ganska länge. Sitter och garvar ihjäl mig. Läste sista som bánAn ( frukt banan ) och fick en massa idéer och kommentarer i hjärnan. Dumma, dumma mig.
    *Visslar oskyldigt*

Neeeeeeej jag tänkte inte samma som du... neeeeeeeeej då.
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-21 22:06:51 följande:
    Vaddå rå? Är jag inte snäll för övrigt? Man vänjer sig vid det dåliga också till slut och har svårt och slita sig ifrån det men har du fattat ditt beslut så kan ju inte bli värre.
    Känsliga läsare ombedes titta bort:

Du verkar bara lite mer "tillfredsställd" än vanligt
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-21 22:08:41 följande:
    Ja, säg gärna till. Har aldrig gillat kladd i ansiktet. :p..........Ja, jag är obotlig. Vad ska jag göra?

Hahaha!

Jag kan knacka dig på axeln innan...

Du ÄR obotlig!
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-21 22:10:00 följande:
    Ja, vad var det man sa? Lika barn leka bäst? Vilken månad är du född?
    I slutet på april.

Japp, lika barn "leka" bäst
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-21 22:16:17 följande:
    Öhhh...trodde annars du skulle stå framför mig. Tyvärr är baksidan förbjudet zon så där kan du ju inte va. Får fortfarande skrattanfall av inlägget du skrev längre upp i sidan. Du ÄR lika obotlig som jag.
    Nej nej nej, vem sa nått om att vara bakom!!!??? Nu är det du som hittar på, baksidan, eller i alla fall utgången så att säga kan du gott få ha i fred.
  • Sedek
    Midka skrev 2010-02-21 22:17:20 följande:
    Jag håller med! Hon är helt klart mer mjuk... pratar glasögon och flytt... Hon måste fått en hel del nu är hon ... jag kan ha helt fel.... men jag tror inte det....
    Haha Du har INTE fel Midka!
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-21 22:21:26 följande:
    SEDEK: Väduren eller Oxen?
    Oxe. Men jag har ingen aning om sådant, vad det betyder och inte osv.

Du då?
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-21 22:42:57 följande:
    Tänkte väl det. Det här var otrolig intressant. Jag är väduren. Ta och läs om oxen så förstår du. 
    Otroligt intressant, på vilket sätt?

Både du och Velour verkar vara väldigt stjärnteckenintresserade. Är det nått Iranskt?{#lang_emotions_dreamer}

Googlade och läste, men blev inte klokare..
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-21 22:45:12 följande:
    Så, hemkommen från jourcentralen och det visade sig att lillen har streptokocker. Hade läkarna tagit halsprover tidigare så hade han inte behövt må så illa som han gjorde idag. Så nu är det Kåvepeninkur i tio dagar som gäller.
    Oj, stackarn...! Men det vänder fort med kuren. Så du har varit iväg nu på kvällen?
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-21 22:48:07 följande:
    HUR kan det STÄMMA? Du som är så TYST och OSKYLDIG jämt?
    Jag tror inte Fiona är så oskyldig egentligen...
Svar på tråden Tråddödare forts....