• Sedek

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-02-21 21:28:14 följande:
    Nawwwwwww ;) Inte va avundsjuk på gubben min. Tror nog du har fått fler kyssar än den där gubben senaste dagarna/veckorna ;) Läste lite om vad du hade skrivit under helgen. Hoppas det ordnar sig för dig också till det bästa. Inte kul och gå runt och grubbla en massa.

Tack! Det ordnar sig oftast för mig, men ibland tänker man på livet mer än annars. Man måste ju veta vart man är innan man går iväg dit man ska så att säga.

Stackars gubbe, får han inte fler kyssar

Har ni varit på minisemester?
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-02-21 21:33:47 följande:
    Aha... Har ju inte så mycket andra val...  vill man få bort snön så är det ju bara att skotta bort den...själv. O inte kan jag tycka synd om mig själv heller eftersom jag själv har satt mig i denna situation...
    Nej så är det väl. Har du ingen traktor eller snöslunga? Du måste ha en del ytor att skotta upp, jämfört med oss vanliga dödliga i vanliga hus på vanliga små tomter...?

Bra träning är det ju i alla fall
  • Sedek
    Midka skrev 2010-02-21 21:35:13 följande:
    Visst har du rätt! Särskilt i vardagslunken. Det jag tänker på är när saker fuckar upp sig alldeldes förfärligt. Då kan man behöva drunkna lite halvfull i tomma glas en stund... Sen får man spotta upp sig och återkalla halvfyllan! Nej! Jag menar förstås känslan av att glaset är halvfullt!!
    Haha!

Ja så är det. Dumt att hitta lyckan i glaset!
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-02-21 21:36:03 följande:
    Jag tycker om din framsida....  

Du är så fin!
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-21 21:34:51 följande:
    Öhhhhhhh....* slår biter sönder mina fingrar.......* No comments.....:p
    Nått på hjärtat?
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-21 21:41:07 följande:
    Ja, jag glömmer oftast bort hur mycket tålamod han har. Jag erkänner att jag inte har världens bästa humör. Jag kan va otrolig svår och leva med. Han hade ordnat med allting så igår kändes det bara helt rätt och berätta allt för honom. Trodde han skulle flippa ur men det gjorde han inte alls. Han blev tårögd, jag kände hur det verkligen brast där inne på honom samtidigt som man kunde se i hans ögon hur ilskan växte men han sa inget...när jag hade berättat klart så tröstade han mig utan att säga ett ord. Att jag kunde ha så fel om honom i alla dessa år och gå runt och bära på allt ensamt känns så dumt just nu men jag är glad att jag berättade. Man tänker väl alltid på livet. Hur det ska bli, vart man är på väg. Du har det väl ganska svårt just nu med tanke på allt som kommer förändras för dig så det är ju inte konstig att du tänker extra mycket på ditt liv just nu. Önskar dig lycka till med allt och att du väljer det rätta valet som känns okej för dig. Puss.
    Vad fint, klart att sånt för er närmare varandra. Verkar som att ni kompletterar varanra då!

Tack! Puss på dig
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2010-02-21 21:51:28 följande:
    Nä vänner, nu är det vika tvätt som gäller och sedan är det dags för tvagning och manikyr och pedikyr (brukar fixa händer och fötter på helgen ) Och sen kan jag förhoppningsvis få sova några timmar också Puss och kram allihop!
    Så du gör dig fin kvällen innan, ligger där med händer o fötter i vädret och ser fin ut Tycker mig se dig framför mig, säger åt karln att dra täcket över dig för du har just målat naglarna

Godnatt!
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-21 21:46:18 följande:
    Nääääääääääääääääääää.  
    {#lang_emotions_sealed} Okej
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-21 21:53:26 följande:
    U welcome. Nu har jag ju aldrig träffat dig men av det lilla jag har uppfattad här inne så önskar jag dig det bästa i livet. Det är nog svårt att inse att livet inte kommer vara desamma som man har vant sig vid men det ordnar sig. Du kanske till och med träffar nån som du trivs bättre med och som gör dig lycklig. Vem vet.........;)
    Det beror ju på om det man vant sig vid är bra eller dåligt
    Va snäll du är! Den där helgen med din gubbe var kanske nått du behövde

Ja vem vet, "säg inte neej, säg kanske kanske kanske"
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-02-21 21:53:13 följande:
    halvfulla glas (upplevelsen är ju inte fel, men synsättet ska ändras!), snöskottning (skööönt att ha lägenhet!), flytt (utomlands vore inte fel ett tag!) och glasögon (jag älskar glasögon!) -vad mer har jag missat? inget snusk ikväll? (lite mer på banan, försöker att inte tänka på allt jobbigt.)
    Låter bra Fiona! det där om halvfullheten

Nej inget snusk idag, inte än... Sitter och biter i mig en massa snusk hela tiden, någon gång blir det fullt och då börjar det... Ska jag säga till innan eller?
Svar på tråden Tråddödare forts....