• Midka

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-03-06 22:09:08 följande:
    Hahah, fisit och rapat. Ja, det hjälper ju många gånger Naaw, det där var ju inte kul. Hoppas han inte vaknar sur imorgon.Gött med hamburgare och två dessutom! Var det hemlagade eller åkte ni ut och åt?
    Åt hemma men jag vet inte om man kan kalla Ica´s frysta för hemlagade.... Gott blev det i alla fall!

(Och nu menade jag gott, som i att det smakade gott.... inte som i bra... eller??? Attans! Nu blev det så där rörigt igen!! {#lang_emotions_innocent}   {#lang_emotions_cool}  )
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-06 22:11:23 följande:
    Men han är en riktig godbit så jag förstår
    Har inte haft äran att träffa han Irl så.... men av dina ord att dömma är han en riktig pudding!!!

Kul! Nu kan vi säga vad vi vill om honom och han kan inte svara tillbaka... {#lang_emotions_demon}
  • Midka
    Isnogood skrev 2010-03-06 22:16:17 följande:
    JA, jag...tyvär Är uppväxt med en mamma som spelade nyckelharpa, min pappa byggde nyckelharpor, jag spelade nyckelharpa o syrran spelade fiol...så när vi var yngre så släpades vi runt omkring i Sverige ¨på olika spelmansstämmor o han var ofta där...
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Kunde jag inte fått leva kvar i min lilla drömvärld att han är bäst? ICKE!!! Det tar du ifrån mig.....  {#lang_emotions_cry}

Skojja bara!
    Attans vad tråkigt för dig. Dock hann du bli väldigt berest i Sverige och fick se det ljuva folkdans/spelmans livet.... {#lang_emotions_undecided}
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-06 22:19:24 följande:
    Ja, en riktigt chokladpudding...muums...Hahha, ditt busfrö Men ja, nu kan vi snacka om honom. Vem vet, det kanske provocerar honom till att komma tillbaka igen.
    Eller hur!!
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-06 22:20:46 följande:
    Heheh!Okej, okej..han kanske har ett vackert inre
    Velan vännen... Nu har du inte riktigt läst Issos inlägg om att Kalle försökte pussa ner hanne när hon var, typ 13... ?

Hon kommer nog aldrig gilla karln....
  • Midka
    Isnogood skrev 2010-03-06 22:22:15 följande:
    YEY vad kul jag hade "NOT"
    Vissa blir fast och vissa inte... Har varit med ganska mycket på folkdanshappenings. Ibland kul, ibland....
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-06 22:24:04 följande:
    Jo, men det var väl fiiint och romantiiiskt!
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-06 22:17:44 följande:
    De var iaf halvt hemlagade, lite fifty fifty. Eller, lagningen avslutades i hemmet eller nåt sånt..Ja ja..Som i humorprogrammet Hassan där de trakasserade nån korvkiosk eller liknande genom att envisas med att potatismoset som kiosken sålde inte alls var hemlagat, utan kiosklagat. För hade moset varit hemlagat så betydde det att kioskbiträdet hade lagat moset hemma hos sig själv och sen tagit med det till kiosken
    Inget slår Hassan som ringer till en MC klubb och frågar på medlemskap och han hävdar att han har en Zyndapp 125hk....
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-06 22:30:39 följande:
    Men jag gillade när de härmade Ingvar Carlsson som pratade lite skit för att sen i slutet balla ur och ropa på sin fru hela tiden Eller...visst var det Ingvar Carlsson de härmade?
    Vet inte. Jag har inte gillat dem förrän jag hörde den med MC klubben. Gissar att jag sitter inne med lite dubbelmoral eftersom jag generllt inte gillar när folk driver med folk som är i tjänst. Det är tillräckligt med alla puckon som är verkliga och då är det inte snällt att göra det än värre.... (booooring! Jag vet....)
    Dock var MC hysteriskt rolig.... Iof kan man inte säga att en klubb är som att vara i tjänst men, men....
  • Midka
    Isnogood skrev 2010-03-06 22:34:08 följande:
    VARJE sommar...HELA sommarlovet under HELA uppväxten fram till ja blev 14 o fick möjligheten att stanna hemma...det blev för mycket, gemenskapen i säg har jag inget emot faktiskt...kan sakna det där fria "alla pratar o umgås med alla" i bland Nyckelharpan har jag kvar också, min pappa byggde en spegelvänd trekvartsstorleks- nyckelharpa åt mig, därför jag började spela...men jag lyckades aldrig lära mig noter men eftersom den var byggd för vänsterhänt o då spegelvänd så kunde jag stå mittemot någon o spela efter dem Har en fullstor nyckelharpa också men pappa hann aldrig bygga klart den innan han gick bort o jag kan fortfarande inte bestämma mig för om jag vill att någon annan ska göra klart den i stället...jag har alla delar men beslutet är kvar...
    Jag har inte blivit dränkt i samma mängd men jag förstår vad du menar... Ibland tänker jag att det skulle vara roligt med gemenskapen. Samma sak i Scouterna eller vilken nichad verksamhet som helst.
Svar på tråden Tråddödare forts....