• Midka

Tråddödare forts....

Jagbyttenick skrev 2010-03-07 09:47:44 följande:
    Han gillar Fåret Shaun och även spin-offserien om lille Timmy Bilar har han sett en gång, men är lite för liten fortfarande. Simpsons brukar vi se på kvällen, den gillar hela familjen
    En annan jag gillar är pingvinerna från Madagaskar. Spinnoff från filmen. Hysteriskt kul!
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-07 10:17:49 följande:
    Morning!Tyckte du inte om apelsinen? Synd, för jag har mer på lager och de är ännu mer irriterande
    *s*
  • Midka

God morgon Mandi och Velan!
    Mandi: ring någon.... typ sjukvårdsupplysningen. Skadar inte att kolla. Kanske säger de att det är omöjligt att få så tidigt på msdicinstart och då behöver du inte oroa dig! Eller så vår du ta med datorn till sjukhuset så vi får uppdateringar och kan hejja på dig!!

Velan: Vad ska du göra idag då?

• Midka
    Isnogood skrev 2010-03-07 10:28:15 följande:
    Go förmiddag Har sååååååå ont i varenda muskel i hela kroppen i dag , så idag får vara en vilodag tyvär, hur mycket jag än vill så klarar jag inte av att göra något "slitarbete" i dag, gjorde till och med ont bara när jag nuddade med deon i armhålan, så sjukt öm...snacka om att hitta alla muskler i kroppen...ANNARS så är allt bra  Fick ju en ny vän i går kväll här på FL men jag gick o la mig i stället för att umgås så vi får väl se vad som i kväll el någon annan kväll...brukar inte vara inloggad så ofta på msn...
    Jag sa ju det!
    Bäst ändå att komma ut och gå lite annars kommer du inte ur sägnen imorgon....
  • Midka
    Roses skrev 2010-03-07 10:32:00 följande:
    Midka & J_hjärtar_A  *vinkar* Hej hej ;)Mandi: Men tjejen då, tråkigt och höra att du är sjuk. Tänkte faktisk på dig igår att du inte har varit inne på ett tag. Hoppas du kryar på dig snart. Men ring nånstans och kolla hur du ska göra. Puss på dig. Velour: Vart försvann du igår? Ha...? Det där jag skrev om klippet från youtube...trodde det var för grovt för dig men då vet jag vad ska jag skicka till dig framöver?
    *Vinkar tillbaka*
    God morgon!
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-07 10:36:27 följande:
    Godmorgon godmorgon!Jag hade tänkt plugga en del idag, men först hade jag tänkt sova en stund då jag sov för lite igen inatt.Själv då? Vad ska ni göra en sån här fin söndag?
    Snart ska jag ut och gräva bort lite snö... Lämna lillen på kalas... städa lite.... Hlet okay dag helt enkelt!
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-07 10:45:08 följande:
    Men grävde ni inte snö igår? Eller har det snöat ännu mer sen dess?Men vad kul att lillen ska på kalas! Hoppas han får kul!
    Jo men det är 50 kvadratmeter veranda med en meter packad is-snö så jag får hoppa på spaden för att få ner den en bit. Nu ahr jag kommit på tekniken så det går lättaren men .... Jag vill inte ligga som Isso gör....

Kalaset blir nog toppen!
  • Midka

C y later!!

Isso: Bara lite är effektivt....
    Ta det lite lugnt bara annasr blir du sjukskriven och det är inte kul!!

Ha en trevlig dag allihopa!!!

• Midka

God kväll på er!

Idag har vi suttit ute i solen med en liten glywine, oliver och chips.... Attans mysigt!!

Hur ahr ni haft det?

• Midka
    Velour skrev 2010-03-07 19:55:46 följande:
    Wow, vad mysigtHär har det varit OK. Min killkompis antog förslaget att plugga ihop med mig. Yay!
    Tjoho!!
Svar på tråden Tråddödare forts....