• Sedek

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-02-27 10:16:49 följande:
    Hehehehe....Den var pajat från början. Vi gjorde den värd att läsa men men.........
    Exakt så tänkte jag också!

Men men...

Nu måste jag gå från datorn, ha det så bra så länge!
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-02-27 14:29:49 följande:
    VEM FAAN BESTÄLLDE HYSTERISKT SNÖFALL..?!? För det hamnade hemma hos MIG o JAG har tamig faan inte beställt något Gah... Min planering att hugga bort snöhögar för att bredda gångarna gick om stöpet iom detta Kom bara 10 meter...sen var jag dyngsur och tvungen att gå in. Skulle inte ha så mycket emot det om det inte vore för att jag måste ta bort snön som envisas med att hamna på alla ställen där jag inte vill ha någon snö
    Oj förlåt...
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-02-27 17:59:02 följande:
    GAH  kunde man ju ge sig faan på  Du tycker inte om mig
    Jag beställde , till dina hästar. Men de måste ha hört fel i telefonen och så blev det snö... Det var verkligen inte meningen{#lang_emotions_undecided}
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-02-27 18:00:11 följande:
    Är jättemätt, har ätit kyckling o currygryta med ris, sonens favoritmat
    Mmmm va gott!

En dum o tråkig fråga:
    Får du rabatt på kyckling?
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-02-27 18:01:34 följande:
    Fniss...
    Det är väl tanken som räknas

Melodifestival i kväll?
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-02-27 18:10:38 följande:
    Vad var det för dumt med den..? Japp, det får jag Vi har personalköp en gång / månad o man får då beställa max 20 kg (det har jag aldrig gjort...köpt så mycket på samma gång alltså...)
    Åh, tänk om man jobbade där!
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-02-27 18:20:34 följande:
    He he... " Uh "  var ang melodifestivalsfrågan... Självklart är det tanken som räknas
    Förstod väl det.

Men Avatar ska ju ses på bio med 3D brillor!!!
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-02-27 18:24:59 följande:
    Ah...men jag kom aldrig i väg på bio... E faktiskt inget vidare att gå själv, känner mig tillräckligt ensam som det är nu, behöver ju inte skylta med det...
    Bio ensam är ingen höjdare! Har gjort det någon gång när jag varit utomlands, då känns det ok men inte på hemma plan, skulle jag nog aldrig få för mig.

Du har alltså inte en sådan där Carola tshirt som blinkar "Ledig"
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-02-27 18:26:11 följande:
    Hm...trot nog att ditt jobb är MÅNGA gånger bättre betalt så att du utan problem kan köpa all kyckling du vill ha
    Men det är ju en förtjusning i att köpa extra billigt, skulle smaka bättre också tror jag, i alla fall för mig.

Nej jag har inga pengar, hus kostar MYCKET mer än man tror... Ska vi jämföra strömräkningar?
  • Sedek

Jahapp, några minuter på FL och så kommer IRL och drar i mig och vill gosa, ha mat, försöker tända eld på en gammal godisask, måste snyta sig osv osv osv...

Ha en bra kväll!

Svar på tråden Tråddödare forts....