• Sedek

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-02-28 19:20:09 följande:
    Ja, det var därför jag skrev att jag har svårt att föreställa mig dig som Ralph Wiggum som i sin tur påminner om pojken i historien. Du verkar inte alls vara på det sättet. Men Bond....Menar du att du är sliskig?
    Nej, men jag menar att jag vill köra samma bilar som honom...
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-02-28 19:21:58 följande:
    Hallon!! Mindre bra program på 4:an, kalla fakta, om muslimerna i Rinkeby.
    Oj, vad synd att jag lovade killarna se på Lazy Town DVD nu då... Men det kanske håller på till kl 20?
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-28 19:34:42 följande:
    Hahahha! Hittar du ponnyn i det här önsketänkandet? (är inte sarkastisk)
    Ja{#lang_emotions_embarassed}

Är det fel?

Men jag har grym självinsikt bakom min blanka fasad, lovar på heders!
  • Sedek
    Midka skrev 2010-02-28 19:42:44 följande:
    Hej på er! Idag har jag lekt att jag är Isso! Jag hra skottat is, burit ved, staplat ved och städat hela övervåningen! Känner mig grymt duktig.
    Matat geten också?

Duktig du är då.
  • Sedek
    Midka skrev 2010-02-28 19:46:18 följande:
    Jag funderade på det där med att lösa världens problem under natten.... Hamnar du i perioder då du vet redan när du lägger dig att "suck, nu kommer jag vakna i natt också..."? Givetvis så vet du detta men har du provat att varje kväll säga till dig själv att: I natt kommer jag sova som en Gud! Om jag vaknar ska jag tänka "Yes! Nu får jag njuta av att ligga i sängen utan att behöva gå upp". Det var en del i att jag började sova hela nätter igen.....
    Jag vaknar inte så mycket på natten, men jag vaknar ofta runt kl 6 oavsett när jag lägger mig och kan inte somna om. Sen kommer ju barnen o väcker mig vid 6:30 eller 7, men den extra timmen hade varit skönt att sova ibland. Och så somnar man ju inte på kvällarna heller...

Ska prova ditt tips!

Känner mig som en tandläkare med hål i hela munnen (metaforiskt menat såklart)
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-02-28 19:47:04 följande:
    Japp, men jag bytte kanal orkade inte se det. Det handlade om att Rinkeb är på väg att tappa sin "svenkshet" eller nått sånt. I och med att man flyttat ditt så mycket invandrare så håller det på att bli ett eget samhälle utanför det svenska samhället.. typ.
    Såg slutet nu... Men det är väl inget nytt, att det "bara" bor invandrare i Rinkeby?
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-02-28 19:50:09 följande:
    ahhhhhh.. det kliar på mitt vänstra bröst!! Tror ni jag är med barn?
    Ska jag klia lite?

Första o sista för ikväll, lovar att hålla mig på mattan...
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-28 19:50:32 följande:
    Neeeej! Det är inget fel!! Skrev ju att jag inte var sarkastisk. Du är söt!

Tack då!
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-28 19:51:31 följande:
    Hejsan! Hur kändes det då?
    Funderingar på att bli psykolog?

"Hur känns det?"

"Vad tänkte du då?"
Svar på tråden Tråddödare forts....