• Sedek

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-02-28 20:03:28 följande:
    Jag vaknar nästan aldrig mitt i natten, men den svåraste biten är att somna. Ångest, ångest, ångest..
    Ska vi ordna en blinddate mellan våra ångestar? Din Herr Å och min Fröken Å... Middag i... hm.. mitt emellan, vad blir det... Gnesta
  • Sedek
    Midka skrev 2010-02-28 20:00:12 följande:
    Min kollega har liknande men när hon är ledig sover hon som en stock. Hon är sliten (inte utbränd än...). Jag vill ju inte vara negativ men.... Hur mår du?
    Kanonbra{#lang_emotions_sealed}
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-28 20:01:54 följande:
    Nej, psykologer är så himla instängda i sina ramar (erfarenhet av en bekant som är verksam psykiater och f.d. psykolog). En sociolog är mer öppen för andras syn och perspektiv.
    Du är ju halvvägs där, kommer bli succé när du är klar!
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-28 20:09:38 följande:
    Absolut! Jag ska bara försöka övertala min Herr Å. att det är slut mellan honom och mig och att Fröken Å. är den bästa partner han någonsin kan hitta
    {#lang_emotions_dreamer}

Hmm...

Liiiite dejavu här, vet inte varifrån det kan komma. Men det låter grymt bra!
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-28 20:12:18 följande:
    Jag behöver lite ryggmassage! Och en resa! Behöver komma ifrån lite
    Mandi74 skrev 2010-02-28 20:11:28 följande:
    behöver smörja mig, men jag når ju inte själv så det blir inte av så ofta.
    Här skulle jag kunna skriva något, men jag väljer att inte göra det för att inte förstöra den propra stämningen i tråden.

Visst är jag en gentleman nu
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-28 20:18:17 följande:
    Ja...jag tyckte också att det kändes lite bekant med den historien...  Jag hoppas bara att Herr Å. inte vilseleder Fröken Å. WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
    Det bryr jag mig inte om, bara jag blir av med min så är jag nöjd...

Med tanke på din Herr Ångest och min Fröken Ångest alltså
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-28 20:19:57 följande:
    Sedek! Du behöver en kvinna helt enkelt!
    Jasså tror du?
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-28 20:22:49 följande:
    Men du måste bry dig egentligen, för din egen hälsas skull. För om Herr Å. vilseleder Fröken Å. kommer hon att bli ledsen och göra slut. Och då kommer hon komma tillbaka till dig och han till mig. Det vill du väl inte?
    Nej, båda två blir så bedrövade och sårade att de söker upp någon ny, för med oss förknippar de smärta och det vill de inte ha
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-02-28 20:25:27 följande:
    Fan med, jag som hoppades på att du skulle nappa..
    Nej, för ett tag sedan lovade jag Velour att hålla en något högre standard på mina inlägg. Måste ta tillbaka det i så fall, det kan ju iofs hända...{#lang_emotions_innocent} Men eftersom jag inte tagit tillbaka något än så... Lovat är lovat.
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-28 20:25:46 följande:
    Förresten, visste ni att om en kille kissar på ett graviditetstest och det visar positivt så måste han snarast uppsöka läkare? Det kan bero på problem med prostatan har jag fått lära mig.
    Bra tips...

Vad visar det på, egentligen? För mycket av ett hormon? Vilket? Nu blev jag nyfiken, ska googla lite.
Svar på tråden Tråddödare forts....