Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Polly S skrev 2010-02-21 21:53:13 följande:
    halvfulla glas (upplevelsen är ju inte fel, men synsättet ska ändras!), snöskottning (skööönt att ha lägenhet!), flytt (utomlands vore inte fel ett tag!) och glasögon (jag älskar glasögon!) -vad mer har jag missat?inget snusk ikväll?(lite mer på banan, försöker att inte tänka på allt jobbigt.)
    Vill du att jag ska ställa om mig? Tycker du inte om min pryddliga sida? {#lang_emotions_tongue_out}{#lang_emotions_djavulsk}
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • I Blackrose I
    Midka skrev 2010-02-21 21:57:03 följande:
    Tänk om jag haft din förmåga till sammanfattning!Djupt avundsjuk!!Gott att se att du i alla fall ser banan....
    att jag inte kan hålla mig seriös ganska länge. Sitter och garvar ihjäl mig.

Läste sista som bánAn ( frukt banan ) och fick en massa idéer och kommentarer i hjärnan. Dumma, dumma mig. {#lang_emotions_tongue_out}
  • I Blackrose I
    Polly S skrev 2010-02-21 22:01:20 följande:
    haha, prydlig är du kanske men inte pryd! underbart! vad stark du är!
    Varför skulle jag skriva ord som jag inte är 100& säkert på när vi har en lärare och en språkpolis här? {#lang_emotions_undecided}

Jaja, petmåns. :p

Tack. Det tog mig bara 9år och fatta mod men men.......
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-02-21 22:02:20 följande:
    Det beror ju på om det man vant sig vid är bra eller dåligt Va snäll du är! Den där helgen med din gubbe var kanske nått du behövde Ja vem vet, "säg inte neej, säg kanske kanske kanske"
    Vaddå rå? Är jag inte snäll för övrigt? {#lang_emotions_undecided}

Man vänjer sig vid det dåliga också till slut och har svårt och slita sig ifrån det men har du fattat ditt beslut så kan ju inte bli värre.
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-02-21 22:06:27 följande:
    Låter bra Fiona! det där om halvfullheten Nej inget snusk idag, inte än... Sitter och biter i mig en massa snusk hela tiden, någon gång blir det fullt och då börjar det... Ska jag säga till innan eller?
    Ja, säg gärna till. Har aldrig gillat kladd i ansiktet. :p..........Ja, jag är obotlig. Vad ska jag göra? {#lang_emotions_tongue_out}
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-02-21 22:07:28 följande:
    *Visslar oskyldigt*Neeeeeeej jag tänkte inte samma som du... neeeeeeeeej då.
    Ja, vad var det man sa?

Lika barn leka bäst? {#lang_emotions_wink}

Vilken månad är du född?
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-02-21 22:09:18 följande:
    Känsliga läsare ombedes titta bort:Du verkar bara lite mer "tillfredsställd" än vanligt
    Hehehehehehehehehehehehehehehehehehehhehe.

Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.................en sek.........................................................................................................
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-02-21 22:11:31 följande:
    Hahaha!Jag kan knacka dig på axeln innan...Du ÄR obotlig!
    Öhhh...trodde annars du skulle stå framför mig. Tyvärr är baksidan förbjudet zon så där kan du ju inte va. {#lang_emotions_djavulsk}

Får fortfarande skrattanfall av inlägget du skrev längre upp i sidan. Du ÄR lika obotlig som jag. {#lang_emotions_tongue_out}
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-02-21 22:13:34 följande:
    I slutet på april.Japp, lika barn "leka" bäst
    Skojar du?

Är du väduren eller oxen? Orkar inte tänka. Coolt.
  • I Blackrose I
    Polly S skrev 2010-02-21 22:11:30 följande:
    äh, jag menade inte så, mer än blinkning till att du kan vara ganska fräck! (dessutom är jag inte svensklärare!)ja, desto modigare att du vågade!
    Jag? Fräck? Näääääääää :p

Lärare som lärare. Spelar roll. :p
Svar på tråden Tråddödare forts....