Midka skrev 2010-02-21 20:38:19 följande:
Hoppas ni fick pratat mycket!Jag mår bra på ett plan och ganska botten på ett annat.Bra : jag har en toppen familj, fint hus, bil, mår bra, har många vänner osv, osv.Botten : vill jag verkligen bo så långt från min familj och några av mina bästa vänner? Kommer jag ångra mig resten av mitt liv om jag inte bor närmre dem? Om jag skulle flytta närmre dem hur skulle det fungera? Vill min man följa med om det blir skarpt läge? Vad ka jag arbeta med och vad vill jag arbeta med?Ja.... vanliga "vad-ska-jag-bli-när-jag-är-stor" funderingar. Om några veckor är allt som vanligt igen,
Ja, vi hade det faktiskt helt underbart. Jag kom nära honom på ett sätt jag inte har gjort tidigare. Det känns faktiskt jätteskönt.
Ja, dom där frågorna tar ju aldrig slut heller. Många av dina frågor känner jag igen.
Min man har greencard/amerikanskpass och jag känner igen många av dina frågor. Jag har funderat så många gånger.........Om vi flyttar, vad ska jag göra? Om vi flyttar då kommer jag ifrån mamma och vill jag det? Omv i flyttar då hamnar vi i ett nytt land för andra gången i mitt liv vill jag gå igenom samma helvete?
Om vi stannar så kommer vi förlora livsstilet jag beundrar och tycker om, vill jag det? Om vi stannar, kommer jag/vi ångra oss senare i livet?
Tro mig....jag har haft dom frågorna i hjärnan så många gånger............