Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-02-21 19:55:58 följande:
    *värmer äppelpaj*mmmmmmm...
    TYST. {#lang_emotions_yell}

Jag är sötsugen just nu och vi har chokladglas och äppelpaj i frysen. Viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiill ha.

Varför är vi gotte-grisar här hemma? Då måste jag bara träna ännu mer.........buuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • I Blackrose I
    Mandi74 skrev 2010-02-21 19:55:58 följande:
    *värmer äppelpaj*mmmmmmm...
    Säger Hej också innan jag glömmer det.

* Kramar om Mandi och säger hej, gokväll *

Mår du nåt bättre?
  • I Blackrose I

Jaha, verkar som att ni har försvunnit.

Mandi: Hoppas äppelpajet smakar gott, viiiiiill också ha............

* Går och röker *

• I Blackrose I
    Midka skrev 2010-02-21 20:13:32 följande:
    OCH jag har saknat er fast vi bara träffas genom skärmen.... Känns lite annorlunda. När någon frågar och jag ska försöka förklara vad jag gör på kvällarna så... är det inte så lätt helt enkelt!Aaah! Nu är jag här igen!Hej på er alla har det hänt någont nytt??
    Ja, jag måste också erkänna att jag har blivit beroende av "er". :) Det känns konstig att ha delat så mycket med människor jag aldrig träffat. Puss på er.

Jag var borta med maken två dagar och jag mår mycket bättre.

Hur är det själv?
  • I Blackrose I
    Mandi74 skrev 2010-02-21 20:12:42 följande:
    Du får väl värma lite äppelpaj du oxå då.. Hej!Jag mår ok, ska inte klaga.
    Nej, ska hålla mig. Ska va duktig och inte falla för frestelsen så jag sitter och knapprar på en morot och min man hånar mig. :)

Hoppas verkligen att det ordnar sig för dig snart. * Håller tummarna för dig *
  • I Blackrose I
    Midka skrev 2010-02-21 20:38:19 följande:
    Hoppas ni fick pratat mycket!Jag mår bra på ett plan och ganska botten på ett annat.Bra : jag har en toppen familj, fint hus, bil, mår bra, har många vänner osv, osv.Botten : vill jag verkligen bo så långt från min familj och några av mina bästa vänner? Kommer jag ångra mig resten av mitt liv om jag inte bor närmre dem? Om jag skulle flytta närmre dem hur skulle det fungera? Vill min man följa med om det blir skarpt läge? Vad ka jag arbeta med och vad vill jag arbeta med?Ja.... vanliga "vad-ska-jag-bli-när-jag-är-stor" funderingar. Om några veckor är allt som vanligt igen,
    Ja, vi hade det faktiskt helt underbart. Jag kom nära honom på ett sätt jag inte har gjort tidigare. Det känns faktiskt jätteskönt.

Ja, dom där frågorna tar ju aldrig slut heller. Många av dina frågor känner jag igen.

Min man har greencard/amerikanskpass och jag känner igen många av dina frågor. Jag har funderat så många gånger.........Om vi flyttar, vad ska jag göra? Om vi flyttar då kommer jag ifrån mamma och vill jag det? Omv i flyttar då hamnar vi i ett nytt land för andra gången i mitt liv vill jag gå igenom samma helvete?

Om vi stannar så kommer vi förlora livsstilet jag beundrar och tycker om, vill jag det? Om vi stannar, kommer jag/vi ångra oss senare i livet?

Tro mig....jag har haft dom frågorna i hjärnan så många gånger............
  • I Blackrose I
    Midka skrev 2010-02-21 20:50:55 följande:
    Fantastiskt! Kul att du fördjupat kontakten med din man!!Problemet med alla frågor är att till sist måste man välja. Det går inte att få allt på en gång hur jag än försöker... Det är bara att vänta och prova känna en gång till om någon månad och hoppas att jag hittar något svar..
    Ja, man måste ju välja till slut. Här hemma håller vi på och bestämma oss.......

Du har ju det lite lättare i och med att du kan känna efter/prova vart du trivs bäst. Lycka till. :)
  • I Blackrose I
    Polly S skrev 2010-02-21 20:52:32 följande:
    hej tråden, eller iaf Midka, mandi & Roses som är här nu!allt bra med er?
    Hej Fiona.

Det är bra här. Tack.

Hur är det själv?
  • I Blackrose I

Jag loggar ut.

Ska däcka framför tv:n och hålla gubben sällskap.

Ha det gott. Gonatt & sov gott. {#lang_emotions_flower}

• I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-02-21 21:11:02 följande:
    Jaha, tack för den. Här har man gått och väntat hela helgen...
    Hehe

Tänkte precis stänga av när jag såg att alla har kommit in så jag stannar väl lite till. Gubben hålle rpå och tittar på en gammal persisk film som jag redan har sett en massa gånger så jag klarar mig utan. ;)

Har ju saknat er/ dig :p

* Ger Sedek en kram och säger hej * :p
Svar på tråden Tråddödare forts....