Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Scratchy skrev 2010-02-18 13:15:24 följande:
    Men du gör ju det själv. Och jag har lärt mig av erfarenhet att man inte ska ställa världen på ända för en person med personlighetsklyvning.
    Egen erfarenhet?

Det är rätt. Man ska lära sig av sina misstag har jag fått lära mig. {#lang_emotions_sunny}
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • I Blackrose I
    Scratchy skrev 2010-02-18 13:15:50 följande:
    Valt fel jobb?
    Nej, jag brukar sitta i receptionen men några dagar per månad så sitter jag i växel hela dan och det är ett helvete. {#lang_emotions_frown}

Så jäkla många idioter det finns.

Föööööööööööööööööööör helvete ät klart, rök färdigt INNAN NI ringer nånstans. Hur svårt kan det va?
  • I Blackrose I
    Scratchy skrev 2010-02-18 13:17:20 följande:
    Var fick du klyschan ifrån?
    Har alltid funnits i min ord-förråd. Brukar användas till såna som får ut "luft" utan ett tanke bakom. {#lang_emotions_wink}
  • I Blackrose I
    Scratchy skrev 2010-02-18 13:23:05 följande:
    Grejen är att du aldrig kan veta om det finns en tanke bakom. Det enda du egentligen kan veta är att du inte ser någon tanke bakom, men det säger mer om dig än om mig...
    Du skrev ju att jag bara läser mina inlägg och inte andras. Det stämmer ju knappast. Hur ska jag annars tolka det du skrev? Och nej, jag har inget minne av att jag har "pratat" med Grizelda. I så fall har det inte varit några långvariga diskussioner för att jag ska minnas det.
  • I Blackrose I

Nej, jag loggar ut.

Är strikt förbjudet att använda internet på arbetstid.......men jag har så tråkigt. {#lang_emotions_embarassed}

• I Blackrose I
    Scratch:

Grizelda har "skrivit" till mig :

8 jan 9:55
    8jan 10:04
    9jan 17:54
    9jan 20:29
    12 jan 20:52 sen fick jag ( Kram ) av henne den 11feb. 

Så Nej, jag kan inte minnas att jag har "pratat" nåt större djupt diskussionen med henne.

Nej, går nu innan chefen kommer på mig.

Ha det gott.
  • I Blackrose I
    Scratchy skrev 2010-02-18 13:34:25 följande:
    Det kan finnas en tanke i alla fall... men det måste finnas en på varje sida om kommunikationen för att det ska klaffa...
    Vi säger så aziz.

Ha en bra dag. {#lang_emotions_flower}
  • I Blackrose I

Gokväll ;)

SLUTA snacka skit om skåååånskan. Det är ju hur fint som helst. {#lang_emotions_tongue_out}

• I Blackrose I
    Scratchy skrev 2010-02-18 13:46:06 följande:
    Men det var ju det jag skrev innan. Hon pratar men du lyssnar inte...
    Att kunna erkänna sina fel är en gåva som män ofta saknar..................
  • I Blackrose I
    Mandi74 skrev 2010-02-18 19:29:29 följande:
    Roses, ärligt hade du varit en anstäld på mitt företag och lagt på luren i någons öra för att personen åt eller rökte.. då hade du fått sparken.Har man valt ett serviceyrke så får man ta att folk inte alltid beter sig som man själv vill.
    Hehe ;) Som tur är gör jag inte det.

Min chef vet att jag inte klarar av folk som äter, smaskar samtidigt som dom ska få ut en mening.......åhhh, ryser. Därför sitter jag i receptionen för det mesta men två-tre dagar per månad måste jag sitta i växel. Schemat är tyvärr lagt så att om jag skulle vägra så finns det ingen som kan sitta i växeln dom dagarna så jag får hålla ut två-tre dagar men just idag fick jag kortslutning.
    Brukar annars hålla ut och det var första gången idag som jag la på när en idiot äter medans hon ska prata.

OCH nej, vi har inga långa köer. Satt och arkiverade en massa post och blanketter idag så det kan ju inte va att människan har väntat för länge och mitt i allting blivit hungrig....

Kommer man på att man måste ringa till en kundtjänst mitt i maten kan man väl äta klart först innan man ringer tycker jag men jag kanske begär för mycket. Vad vet jag......
Svar på tråden Tråddödare forts....