Mandi74 skrev 2010-02-18 19:29:29 följande:
Roses, ärligt hade du varit en anstäld på mitt företag och lagt på luren i någons öra för att personen åt eller rökte.. då hade du fått sparken.Har man valt ett serviceyrke så får man ta att folk inte alltid beter sig som man själv vill.
Hehe ;) Som tur är gör jag inte det.
Min chef vet att jag inte klarar av folk som äter, smaskar samtidigt som dom ska få ut en mening.......åhhh, ryser. Därför sitter jag i receptionen för det mesta men två-tre dagar per månad måste jag sitta i växel. Schemat är tyvärr lagt så att om jag skulle vägra så finns det ingen som kan sitta i växeln dom dagarna så jag får hålla ut två-tre dagar men just idag fick jag kortslutning.
Brukar annars hålla ut och det var första gången idag som jag la på när en idiot äter medans hon ska prata.
OCH nej, vi har inga långa köer. Satt och arkiverade en massa post och blanketter idag så det kan ju inte va att människan har väntat för länge och mitt i allting blivit hungrig....
Kommer man på att man måste ringa till en kundtjänst mitt i maten kan man väl äta klart först innan man ringer tycker jag men jag kanske begär för mycket. Vad vet jag......