Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-02-18 21:01:36 följande:
    Men Scratchy är inte som dessa män som saknar denna gåva så var snäll mot honom nu
    Puss på dig nazi. {#lang_emotions_laughing}

Allt väl med dig? Kommit på vad du ska laga för mat med killen?

Ta ( Saladolviye ). Det tar tid men det är inte svårt alls. Åhhh, vad sugen jag blev nu. Det vaaaaaaaaar länge sen.
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-18 21:07:34 följande:
    Nä, inte mycket begärt. Lite hyfs får man ha. Störde du dig på mig då, den kvällen vi snackade i telefon och jag tuggade tuggummi?
      Puss

Skulle aldrig falla mig i. Det var ju hur gulligt som helst av dig och ringa. Skulle inte brytt mig om du än satt och åt äpple.....vilket får mig och se RÖTT.

Makens syster var på besök förra året. Vi satt och tittade på tv, då går hon till köket och hämtar en äpple. Jag håll ut i en minut sen gick jag upp hur sakta som helst tog äpplet ifrån henne gick till köket och kastade den i papperskorgen. Hon sa inte ett ljud. Åhhhhhhhhhh.....{#lang_emotions_yell}
  • I Blackrose I
    Mandi74 skrev 2010-02-18 21:10:54 följande:
    Vet du vilka det är som betalar din lön..? Kunderna.. utan dom har du inget jobb.Måste säga att du har en otroligt mesig chef som finner sig i sånt.
    Trodde det var chefen som betalade ut lönen men men..........

Jag ÄR anställd som receptionist/kundmottagare.

ATT sitta i växel ÄR nåt JAG har gått med på för att va snäll. Kan lika gärna strunta i det men då blir han tvungen att hitta nån som kan ta hand om dom där 2-3 dagarna eller göra om schemat vilket inte dom andra går med på.

Så han ska va tacksam att jag ens ställer upp dom dagarna.

Dessutom var det första gången jag la på och jag gick in till honom sen och bad om ursäkt.
  • I Blackrose I
    Scratchy skrev 2010-02-18 21:14:55 följande:
    Så du är en man? Jag fattar inte...Jag kan erkänna att jag har fel, men så festligt har jag det bara när jag faktiskt har fel. Denna gången hade jag rätt...
    Gud så långt tid det tog och formulera meningarna ovan. {#lang_emotions_undecided}

Det hade du inte men som sagt det är okej...............
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-18 21:16:24 följande:
    Naaw vad söt!Men tål du inte ens att man äter i din närvaro? Vad får man äta?
    Man får äta men gärna med stängt mun. Nej, jag klarar inte av när nån äter med öppen mun och smakskar.....det går inte.
  • I Blackrose I
    Scratchy skrev 2010-02-18 16:34:44 följande:
    Det beror på vilken tanke som finns hos dig... i dubbel bemärkelse. Det är ju inte säkert att den som förolämpningen är riktat mot sig tar åt sig, men det kan någon annan göra. Allt beror på vilka tankar som finns hos vem, och hur gemensamma de är.(Abberativ avkodning kallas det fenomen som kan uppstå då...)
    För att va extra petig så stavas det ( Aberrativ avkodning ). {#lang_emotions_demon}
  • I Blackrose I
    Mandi har svarat dig i inlägg #14595.

Vill ju inte att ni ska tro att jag är värsta häxan. {#lang_emotions_wink} Ibland slår det fel och idag var en sån dag helt enkelt.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-18 21:24:50 följande:
    Men det håller jag med om, att nån äter med öppen mun och smaskar. Men just äpple är ett sånt där dilemma som är svår att lösa. Precis när man ska ta ett bett så låter det ju rätt mycket även om man sen stänger munnen när man tuggar.Chips är lite sådär också.Min mor är väldigt känslig när det gäller chips, tuggummi och sånt. En kväll satt vi alla och kollade på film och jag åt chips. Jag var helt omedveten om hur jag åt chipsen då jag var så inne i filmen. Så helt plötsligt, när jag ska ta chips ur påsen, får jag en smäll på handen av min mor som till slut inte kunde hålla tillbaka irritationen
    {#lang_emotions_laughing} Med risk att ha sagt för mycket igen så får du en liten smile-gubbe som svar.
  • I Blackrose I
    Mandi74 skrev 2010-02-18 21:24:24 följande:
    Men vart tror du chefen får pengar ifrån då, skiter ut dom..  nej, han får dom från kunderna.Då får de väl dra ner på din tjänst då och ta in någon annan dom dagarna, tycker du är respektlös mot din chef och kunderna. I detta fallet måste jag säga, väx upp och inse att livet är inte som man vill alltid.
    Jaja......om vi tar den vägen så visst....

Jag står fortfarande fast vid att äter man kan vänta med att ringa till en kundtjänst. Jag förstår hur man tänker när man ringer mitt i maten. Ska jag hjälpa människan med en installationsfel så hur f*n skulle det gå till när hon samtidigt ska äta och lyssna på mig??!! Hur tänker man då?

Samma sak när man sitter på toa. Ringer man till vår kundtjänst så behöver man nog hjälp med en installationsfel. Hur tänker man då?

- Ja, jo kan du va snäll och vänta så kan krysta ut sk---- eller kissa färdigt. Är strax ute vid -------. Men för gudsskul gå på toa först sen ring. Jag vet inte hur många gånger folk har spolat i örat på mig. Grrrrrrrrrrr.

Men som sagt jag har hållt ut nu ganska länge och det ska väl gå nu också. Idag slog det bara fel. Det händer väl alla.
  • I Blackrose I
    Mandi74 skrev 2010-02-18 21:26:31 följande:
    Nu måste du väl ändå skoja.. seriöst, menar du allvar?
    Puss?  

Jag ger upp. * Viftar med vit flagga *
Svar på tråden Tråddödare forts....