Mandi74 skrev 2010-02-18 21:24:24 följande:
Men vart tror du chefen får pengar ifrån då, skiter ut dom.. nej, han får dom från kunderna.Då får de väl dra ner på din tjänst då och ta in någon annan dom dagarna, tycker du är respektlös mot din chef och kunderna. I detta fallet måste jag säga, väx upp och inse att livet är inte som man vill alltid.
Jaja......om vi tar den vägen så visst....
Jag står fortfarande fast vid att äter man kan vänta med att ringa till en kundtjänst. Jag förstår hur man tänker när man ringer mitt i maten. Ska jag hjälpa människan med en installationsfel så hur f*n skulle det gå till när hon samtidigt ska äta och lyssna på mig??!! Hur tänker man då?
Samma sak när man sitter på toa. Ringer man till vår kundtjänst så behöver man nog hjälp med en installationsfel. Hur tänker man då?
- Ja, jo kan du va snäll och vänta så kan krysta ut sk---- eller kissa färdigt. Är strax ute vid -------. Men för gudsskul gå på toa först sen ring. Jag vet inte hur många gånger folk har spolat i örat på mig. Grrrrrrrrrrr.
Men som sagt jag har hållt ut nu ganska länge och det ska väl gå nu också. Idag slog det bara fel. Det händer väl alla.