Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

Midka skrev 2010-02-23 20:43:01 följande:
    Ordna försäljning...? Bläddrar du i alla böcker då och då eller? Jag har tagit ett beslut och nu har jag nästan inga böcker kvar. De flesta är  på jobbet, vinden eller hos goda vänner!
    jag har jättesvårt att göra mig av med böcker, jag vill ha massor, massor!
    jag läser om böcker, och bläddrar i faktaböckerna nu & då.
  • Polly S
    Midka skrev 2010-02-23 21:17:46 följande:
    12 år så det finns nog sina förklaringar.... Fint nr!
    shit, så länge har jag aldrig varit tillsammans med ngn!
    vad säger han då?
  • Polly S
    Mandi74 skrev 2010-02-24 11:02:07 följande:
    God morgon! Idag skiner solen och jag tänker passa på att åka till centrum och spana i affärer nu när sonen är bort.
    godmorgon!
    ngt du 'letar' efter, eller bara fönstershoppande?
  • Polly S
    Mandi74 skrev 2010-02-24 11:24:42 följande:
    En ny jacka.. och kanske några nya byxor, nån tröja skulle ju inte heller skada. Jag vet inte, få se vad jag hitter och känner för.
    ganska mkt alltså! happy hunting!
  • Polly S
    Mandi74 skrev 2010-02-24 11:39:39 följande:
    Ja, eller så blir det ingenting. Det är inget jag behöver egentligen, utan bara känner för att kolla läget lite.
    jag hittar aldrig saker när jag letar efter och verkligen behöver ngt, men massor annars!
    (har rensat ut 2 säckar kläder till Myrorna nu... {#lang_emotions_embarassed})
  • Polly S
    Mandi74 skrev 2010-02-24 11:54:29 följande:
    Jag har två flyttlådor med kläder i förrådet som oxå ska iväg till myrorna. Men så är det alltid, letar man efter nått så är det omöjligt. Går man bara på stan rent allmänt så hittar man en massa, som man inte visste att man behövde.
    finns säkert ngt namn för det fenomenet.
  • Polly S
    Scratchy skrev 2010-02-24 13:13:14 följande:
    Tunnelseende...
    could be!
    händer det män också eller är det enbart ett kvinnligt fenomen?
  • Polly S

hmm. kläder köper Maken faktiskt inte så mkt, men musik -hans skivsamling tävlar mot mina böcker!

Velour skrev 2010-02-24 13:25:17 följande:
    Nä, inte när det gäller klädshopping. Men när det kommer till tekniska prylar så försvinner tunnelseendet omedelbart.
    Scratchy skrev 2010-02-24 13:21:07 följande:
    För män är tunnelseende normaltillståndet så vi hittar aldrig någonting. Därför vi inte bränner så mycket pengar på shopping...
  • Polly S

nu ska jag hämta Valpen från dagis, lite luft är nog bra för huvudvärken. (nu är det tack & lov bara huvudvärk och inte migrän som det var i morse.)

Svar på tråden Tråddödare forts....