Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Midka skrev 2010-01-05 11:13:29 följande:
    Poängen är uppdaterade! (Vi måste hålla ihop lite eftersom Ord Blind leder med viss marginal... )
    Tack
  • Jagbyttenick
    Midka skrev 2010-01-05 11:17:52 följande:
    De skorna är nästan att dö för...  Såå snygga!! Vilken söt liten guldklimp ni har där hemma! (Och då menar jag inte katten...)
    Eller hur? Kan knappt gå i dem utan att få ont, men bara väntar på tillfälle att använda dem Tack, vi är rätt stolta över honom! Jag tycker katten är rätt söt också
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-01-05 11:47:40 följande:
    snygga skor! är det du med sonen på bilden där han är 20 mån? vad fina ni var!
    Jo, det är jag, tänkte smygvisa mig eftersom det inte visar så mycket ändå
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-05 13:52:41 följande:
    J hjärtar A, flna bilder! Nice skor! Men Loppan - ja honom vill man ju bita i kinden
    Ja, akta bara så han inte biter tillbaks
  • Jagbyttenick
    qwerty66 skrev 2010-01-05 14:46:57 följande:
    ska vi satsa pengar på fighten? :) ...fast då kan ni ju inte vara ensamma uppe på promenad-däck ....
    {#lang_emotions_djavulsk}
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-05 17:53:08 följande:
    Ni ska bara veta vad Scratchy gjorde på nyårsafton! Han tog......och efter det........Sen blev han......Inte nog med det, han........ . När han sen.........Då kändes som om......... Det var därför hans organ var totalt utslitna dagen efter.
    {#lang_emotions_surprised}{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_embarassed}{#lang_emotions_tongue_out}
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-05 18:14:00 följande:
    Eller hur? Ingen skam i kroppen har han heller!
    För jäkligt
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-05 18:33:20 följande:
    Attans! Jag får väl öppna Ensamma klubben där jag är den enda som tyckte att det såg komiskt ut
    Jag kan gå med Jag brukar skratta åt sådant som ingen annan tycker är roligt. "När lammen tystnar" skrattade jag åt igår. För att det är sånt drama när Agent Sterling besöker Lector första gången. Ja, man måste ha sett filmen för många gånger för att den ska börja bli komisk, de första gångerna höll man ju på att kissa på sig.
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-05 19:04:08 följande:
    Nej, bästa sättet är att jag utbildar mig till sociolog
    {#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_cheers}{#lang_emotions_flower} Sådana sociologer som dig vill vi se många av framöver!!!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-05 19:08:56 följande:
    Åh, vaaaad sköööönt att det finns en till som är som jag! PUST! Dock har jag aldrig skrattat åt När lammen tystnar, men jag känner igen det där om att börja skratta när en situation blir för allvarlig. Kommer ihåg en gång när jag var tvungen att gå ett informationsmöte som AMS hade ordnat för oss arbetslösa. Den var många timmar lång. Mot slutet tänkte jag helt plötsligt: Fan vad löjlig AMS-gubben ser ut där han står bredvid sin förbannat tråkiga overhead och snackar en massa skit om ingenting. Så helt plötsligt börjar jag tokfnittra så tårarna rann. Jag var den enda i hela salen som hoppade upp och ner i stolen av skratt för jag tyckte att det var så förbaskat tråkigt att vara där.
    Nej, det var första gången jag garvade åt den, men jag är också sådan som skrattar där det inte passar sig.
Svar på tråden Tråddödare forts....