• Midka

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-03-14 21:43:40 följande:
    Fiona och Midka, alltså...märks det inte på mitt barnsliga beteende att jag fortfarande inte är torr bakom öronen?
    Läs vad Fiona skriver!
    Polly S skrev 2010-03-14 21:44:55 följande:
    nej, din vishet sabbar hur man uppfattar din ålder!
  • Midka
    Fiamedbarn skrev 2010-03-14 21:44:17 följande:
    Sedek, hej! Jag är nog lite PMS:ig idag också, men du har lite tur för jag tänkte spela lite dataspel nu
    Ha så kul!!!!
    Ses imorgon...
  • Midka
    Sedek skrev 2010-03-14 21:50:10 följande:
    Nämen förlåt då! Jag kan ju gå nån annan stans...
    Efterom du är enda mannen här som är inne återkommande kan jag ha ett visst överseende med det. Jag vill ju inte ha alla andras vrede på mig om du går....  {#lang_emotions_cool}
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-14 21:51:01 följande:
    Ah, just det! Du är ju tolk! Men vad trevligt att tolka olika evenemang i kyrkan
    Ja, så länge det inte är begravningar... men man blir ganska luttrad. Det finns otroligt fina begravningar!
  • Midka
    Polly S skrev 2010-03-14 21:53:35 följande:
    nej, du hade ingen moral alls ju, definitivt inte dubbel!
    Jag har inte uppfattat honom som särskilt from heller....
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-14 21:56:32 följande:
    Fortsätt gärna.......
    Ödmjuk, lyssnande,
  • Midka
    Polly S skrev 2010-03-14 21:57:50 följande:
    vilka språk tolkar du?
    Svenska - teckenspråk
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-14 21:58:26 följande:
    Usch, har hittills varit på två begravningar och jag har nog aldrig gråtit så här mycket i hela mitt liv. En var en gammal person så det var naturligt. Den andra var en kille i 20-årsåldern som hade hängt sig själv. Fy fasiken vilken sorglig och hemsk stämning det var på den begravningen
    Jo, det finns en del skräckexempel.... men det finns otroligt fina oxå.
  • Midka
    Sedek skrev 2010-03-14 21:58:05 följande:
    "Visheten är granne med klokheten" som det står skrivet Och inte bor hon granne med mig så...
    Så hon kommer få fortsätta leta efter klokheten... Det var det du menade, va?
  • Midka
    Isnogood skrev 2010-03-14 22:00:18 följande:
    GAH..!!!!! Fattar inte vad det är med mig..!?!?!?!?!??! HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUR kan jag missa gång på gång...? Tack Näe, ska krypa ner bland kuddar o täckena snart, ska bara bege mig ut o kolla om dotterns katt mot all förmodan har återvänt...Hon är lite nedstämd nu...inte kul o informera henne om att hennes katt är borta God natt på er, sov gott när ni väl somnar
    Stackas! Hoppas den kommer tillbaka.

Sov gott!
Svar på tråden Tråddödare forts....