• Midka

Tråddödare forts....

Sedek skrev 2010-03-15 19:31:40 följande:
    Heeej Fiona!Vad irriterande med grannhunden... Släng in en kotlett genom brevinkastet nästa gång så blir den kanske tyst ett tag. Man kan peta in sömntabletter i kotletten också så blir den tyst längre.
    *ASG*
  • Midka

Arrrrrrhhhg! Ni skrattar och jag vaknar alldeldes svettig av rädsla att tappa bebis Velan!!! Dock var det himla roligt innan hissen.... Lite stressigt men kul!

*S*

• Midka
    Velour skrev 2010-03-15 19:35:33 följande:
    Ajaj! Ryggskott? Måste bero på allt slit med snön utanför va?
    Japp! Jag får skylla mig själv. Har bokat tid hos kiropraktor i morgon så jag kommer bli hel på ett kick!
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-15 19:37:59 följande:
    Men nu blev det bara mer intressant, bara för att du inte vill spinna vidare *gnuggar händerna* moahahahhaha..Hur det känns för mig? Jag är irriterad!!
    På?
  • Midka
    Sedek skrev 2010-03-15 19:44:47 följande:
    Hissen var det bästa! Jag är avis för att du ens drömt om att befinna dig i en Willy Wonka hiss, gissa om jag skulle vilja drömma det Nån som vet nått om Lucid Dreaming och kan lära mig?
    Tyvärr!
  • Midka
    Sedek skrev 2010-03-15 19:43:28 följande:
    På mig Förlåt Nu ska jag lämna er en stund, måste ut och lukta lite på stan jag är i. CU later
    Jag trodde det räckte att lukat på cigaretten.... Lämna oss bara.... {#lang_emotions_cry}
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-15 19:44:49 följande:
    Ja, har hört att de är riktigt duktiga med sin brutalitet
    Jo... det knakar ganska rejält... men det är otroligt skönt efteråt!
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-15 19:48:32 följande:
    En person som gjort att jag mått dåligt de senaste dagarna
    Vad sägs om att posta en fläskkotlett till personen och fylla den med lite sömntabletter som hämnd...
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-15 19:49:36 följande:
    Midka, tack för den härliga kramen
    Det är något speciellt med flodhästar....
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-15 19:51:04 följande:
    Har ännu inte besökt en sån, men om det är sååå skönt efteråt får jag väl se till att det händer nåt att jag får anledning att besöka en
    Problemet är nog att när man väl börjat är det svårt att sluta. Lite som att smörja läpparna... Smörjan gör att läpparna torkar ut så man behöver mer smörja.

Kiropraktorn gör mig frisk men mer mjuk i lederna så jag lättare blir sne så jag behöver tillbaka till kiropraktorn... Lite så är det men jag har inga bevis! Tror det skulle underlätta om jag började träna lite... Hmmm får tänka på saken....
Svar på tråden Tråddödare forts....