• Midka

Tråddödare forts....

Hej på er!
    Velan:

Gott att se att du mår lite bättre. (Tillräckligt för att snuska med Sedel iaf... )

• Midka
    Velour skrev 2010-03-18 21:16:05 följande:
    Vad gulligt!Jag gillar när folk inte är rädda för lite kroppskontakt. Men det är för att jag själv egentligen är så fysisk. Har varit med om folk som har ryggat tillbaka när jag så lite som nuddat vid deras arm. Det kändes väldigt fel på nåt sätt. Som om de var rädda att jag skulle skada dem eller nåt
    Hallå eller!
    Jag är inte fysisk av mig. Jag har strikta regler till vem som får röra och vem som inte får!

Jag gillar inte att vara så, så jag övar mig på mina arbetskamrater. Jag rör dem lite då och då för att inte hoppa till när andra rör mig... Hela kramhälsningen är ett problem för mig. Vilken sida ska jag lägga huvudet för att inte hamna för nära en puss? Var ska jag lägga min hand på den andres rygg? Tänk om jag måttar fel och hamnar för långt ner? Hur lång ska en hälsningskram vara? Detta ställer till problem för mig i vardagen.

Är det folk som jag strår när har jag inga problem alls, då gillar jag att kramas.

Därför skulle detta kunna bli ett prblem om vi träffas. I tanken är jag så nära er att jag inte skulle ha problem med beröring men jag har ju aldrig träffat er så om det inte blir så?
  • Midka
    Sedek skrev 2010-03-18 21:20:47 följande:
    Nej det var verkligen inte på skämt! Men jag förstår att det var många frågor i ett inlägg. Jag läste lite om det ni skrivit och fick för mig att skriva av mig lite tankar och funderingar jag själv hade.Jag förväntade mig inget svar på allt det där.
    Men det var lite kuliga frågor. Jag måste fundera. återkommer!
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-18 21:23:12 följande:
    Hejsan! Tack vännen!Nämen, ser du mina inlägg som snusk?
    Hmmm... undrar varför
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-18 21:25:28 följande:
    Ojsan! Vad du behöver är att inte reflektera så mycket på en kram. Jag lovar dig att du inte förlorar nånting på att bli mer fysisk. Men det är jag det. Du gör ju naturligtvis som du själv tycker känns bra
    Jag har kommit långt! Men det tog lite tid.... Nu kan jag bete mig riktigt hyfsat när det gäller hälsnignskramar. Övning ger färdighet!

Och jag håller med, det är ingen förlust! Det är riktigt trivsamt med beröring
  • Midka
    Sedek skrev 2010-03-18 21:31:23 följande:
    Jag har sån jäkla huvudvärk, måste stänga ner lite och ta en värktablett. Loggar nog in igen om allt går bra Ha en bra kväll så länge.
    Kram!
  • Midka

Jag ska upp tidigt i morgon och det blir sent imorgon kväll.

Gonatt och kram på er!!!

Vi ses på lördag!

• Midka
    Velour skrev 2010-03-18 21:35:49 följande:
    Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!Welcome to the dark side
    {#lang_emotions_demon} he he.....
    Puss!
  • Midka

God morgon!
    Nu är jag tillbaka i livet igen... En hård fredag följdes av en luuugn lördag i soffan... Nu orkar jag sitta vid datorn igen...

Ska ordnal lite så jag kommer tillbaka i eftermiddag!

Kraam

• Midka

Jag har ägnat i alla fall en timme på förmiddagen till att läsa ikapp allt ni skrivit och jag har haft otroligt kul!

Har varit på fest i fredags med arbetskamrater. Vi hade otroligt roigt och de var fantastiskt vänliga med mig så jag kommer leva på den kvällen lääääänge!
    Igår var jag helt sänkt! Låg i soffan nästan hela dagen. Tog en liten promenad på em men sen var det tillbaka i soffan....

Nu mår jag bra. Har pantat över 200 burkar och flaskor och gick därifrån med 230 kr.... :-O Hur kunde det bli så mycket!! Halvmulet och lite blåsigt men ganska varmt ute.

Svar på tråden Tråddödare forts....