• Midka

Tråddödare forts....

Sedek skrev 2010-03-14 22:01:28 följande:
    Vet inte hur jag ska tolka det, men som vanligt när jag är osäker så tolkar jag det som en komplimang så tack då!
    Varsågod! Jag har svårt för människor som vill framstå som fromma och du har inte gjort anspråk på det.
  • Midka
    Sedek skrev 2010-03-14 22:04:28 följande:
    Nej hon behöver inte leta, inte enligt bibeln i alla fall
  • Midka
    Polly S skrev 2010-03-14 22:05:17 följande:
    ja, det är skillnad när det är gamla som dör, även om det är sorgligt är det ju ngt man räknar med då. det enda man kan hoppas på då är väl att slutet blev bra.är ganska inställd på att mina morföräldrar inte har långt kvar, men man kommer ju bli jätteledsen ändå.jobbigt med den unga killen. alldeles för många unga som mår dåligt och inte orkar leva, ännu ett tecken på att vården inte har tillräckligt med resurser.just när det är unga människor känns det så onödigt, orättvist.den senaste begravningen jag var på var för några år sen, för en elev som tagit livet av sig. tjejen gick i min mentorklass och den klassen kommer jag alltid av minnas pga alla saker vi delade -inklusive begravningen.
    Oj, stort.
  • Midka

Nu är det dags för mig att säga gonatt.

Kära vänner!

Smiley  ,

Smiley  och

Smiley

• Midka
    Polly S skrev 2010-03-14 22:08:34 följande:
    vad udda! och intressant! hur kommer det sig?
    Har det i släkten.
  • Midka

Velan!

Jag har drömt om dig. Vi skulle ha träff hos mig, S-mannen kom och jag skulle hämta honom. Jag hade lätt panik eftersom jag missat att det var just denna kväll så alla saker kom liksom slag i slag... Eftersom jag missat allt ställde du upp och hjälpte mig. Du och jag skulle iväg och hämta S-mannen, han kommer med typ 5 polare och allt var jätte rörigt.

Till sist skulle du och jag ta en hiss upp för att hämta mat. Det visar sig vara en Willy Wonka hiss av glas. Jag står på botten som är en liten rund skiva glas och du är precis ovanför mig på en lika liten glasskiva. Du blir liten som en ettåring, sträcker armarna mot mig och slänger dig över kanten ner mot mig. Jag hinner inte få ett bra grepp om dina armar så jag famlar efter din arm och tänker "Det kommer gå bra. Jag kommer få tag i henne!"
    Vaknar av att jag drar andan så där häftigt som man bara gör när det är riktigt, riktigt otäckt!

Phu! *torkar inbillad svett från pannan* Bara en dröm...

• Midka
    Velour skrev 2010-03-15 19:21:43 följande:
    Hej vännen! Allt bra med dig?
    Ja. Lite ryggskott, sovit dåligt som bara den men annars är det riktigt bra!
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-15 19:21:43 följande:
    Hej vännen! Allt bra med dig?
    Hur mår du?
    Ser att du försöker leda Sedek in i fördärvet....
    Verkar inte som att han gillar röken.... he he!
    Du får komma hit och kramas lite! Eller inboxa så kan jag posta en karm!
  • Midka
    Polly S skrev 2010-03-15 19:27:26 följande:
    hej tråden!otroligt trött då grannhunden under oss har skällt sen kl.5 imorse... *morrar*annars OK.ni då?
    Bra. Jag har besök av er på nätterna annars är allt ok!
Svar på tråden Tråddödare forts....