Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Scratchy skrev 2010-02-19 18:17:59 följande:
    Jag borde få övertidsersättning, för när jag sover drömmer jag hela tiden att jag är på jobbet. Så nu när jag vaknade trodde jag att det var dags att gå hem, men instället är det dags att gå till jobbet. Uuuuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwww!!!
    Din stackare.. *tycker synd om*

*fjäskar*
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Scratchy skrev 2010-02-19 18:38:42 följande:
    Well well, off to work I go...
    Ska laga tacos och sen slappa hela kvällen.. {#lang_emotions_djavulsk}
  • Mandi74

Helloo!!

Händer det nått kul här i kväll?

• Mandi74
    Velour skrev 2010-02-19 23:12:40 följande:
    Hej!Ja, det är lite lugnt snack här mellan mig och Sedek. Hur är det?
    Trött bara men annars är det bra, fullt hus här hemma denna helgen.. the girls är här.

Vi har spelat spel hela kvällen.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-19 23:23:14 följande:
    Vad roligt Kommer du bli av med några plagg också?
    Nej, har inte handlat nått sen sist.

Har fått nackspärr, kan inte vrida huvudet åt vänster och det gör on långt ner på skuldran.. *tycker synd om mig själv*
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-19 23:47:45 följande:
    O fy! Har du legat på fel sätt? Så blev jag en gång och då var det ändå en mild variant, men nog fasen hoppade jag till när jag råkade vrida huvudet åt fel håll. Be döttrarna massera dig lite. Och har du ormsalva/tigerbalsam?
    Vet inte vad jag har gjort.. Är så spännd på axlarna och nacken så rör någon mig där, gör det så ont så benen viker sig.. så dom får INTE massera nått.

Har inget av det hemma..
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-19 23:46:13 följande:
    En sjuk grej har hänt. Min lillsyster ha då och då under tre års tid fått ett anonymt samtal från en kille som söker mig. Han vill inte säga vem han är och var han ringer ifrån, eller vad det ens gäller. Jo, visserligen sa han att det gäller något ekonomiskt men inget mer, och så vill han prata med mig. Min syster ger naturligtvis inte mina uppgifter till honom eller så, men jag blev faktiskt orolig idag eftersom han ringde igen Vad finns det för folk egentligen?
    Men fy, det syns inte vilket nummer det är ifrån? Du kanske har vunnit pengar..

Inget du vet vad det kan vara, någon som lånat pengar av dig eller nån som du lånat av?
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-02-19 23:51:30 följande:
    Åh det är så irriterande! Stackare!En snabblösning är om du känner någon stark som kan lyfta upp dig genom att hålla i dig runt halsen, nacken, bakhuvudet - och dra uppåt så du nästan lyfter från golvet. Gör svinont men brukar lösa upp nackspärren.Eller bara vila
    Tror jag skulle behöva gå till någon och lägga allt tillrätta igen, det bara knakar i nacken när jag försöker "rulla" huvudet..

Värme är det enda jag har just nu, har lagt fetvadd och så en halsduk. Jag är jättefin.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-19 23:56:13 följande:
    Aj aj..Jag förstår. Hoppas då att det släpper snart. Har du haft nackspärr förr?
    Det går nog över.. det brukar det göra efter nån dag.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-20 00:00:01 följande:
    Ok, så du har erfarenhet.Annars då?
    Mmmm.. tyvärr, nacken blev lite konstig efter en bilolycka för 13 år sen..
Svar på tråden Tråddödare forts....