• Midka

Tråddödare forts....

Jagbyttenick skrev 2010-01-01 16:31:20 följande:
    Okej, jag vill inte gnälla men: tyck syyyynd om mig Ja e så däbbd och sårig i däsan och det gör oooont i halsen
    Lilla stackars, gulliga du!!! Finns inte en som har det värre än du i just din situation precis nu!!!
    Te med honung, halstabletter smälta i varmt vatten, glass, vad finns det mer som lindrar....?{#lang_emotions_undecided}
    Krya, krya på dig!!!!!!
  • Midka
    Ord blind skrev 2010-01-01 16:44:24 följande:

Var hittar du de roliga rörliga gubbarna?
  • Midka
    Isnogood skrev 2010-01-01 16:51:30 följande:
    Vi skillde oss för över 2 år  sedan....o det är väl ungefär så länge som jag dett honom...eller rättare sagt, jag bad honom i 1 år o nu har det gått 2....Vi hade en överenskommelse om att han skulle köra undan allt om jag ställde fram, men då han tyckte att det bara blev mer o mer så vägrade han o sa att han hade tagit det han skulle...resten var mitt....Jotack...ända till jag känade pengar på det...men när det gäller pengarna så vann jag den striden snabbare än han hann tänka ( he he..o det är ju inte så snabbt förstås..men i alla fall...) så där kan han inte komma med några fler argument...Det bästa e att han vid detta laget borde veta att jag har ett minne som gör att jag minns exakt vad folk säger i diskutioner med mig...men det kommer han tydligen aldrig ihåg... plus att jag sparar alla sms o mail som jag kan ha nytta av senare...10-0 o jag vann
    *apploder*

Bravo, bravo!!!!!!!!!!!!!!
  • Midka
    Scratchy skrev 2010-01-01 18:55:01 följande:
    Ja, hon får faktiskt berätta lite om hur det var att träffa Scratchy!
    Meh!!! Kan du inte delge en del av hur hon är??
    Hade ni trevligt? Tyckte du att festen motsvarade dina förväntningar på Sthlms nyårsfirande? Gjorde du/ni bort er?

Eller är det så att ni blev för fulla och inte kommer ihåg ett dyft efter kl 20.00???????
  • Midka
    Polly S skrev 2010-01-01 17:09:38 följande:
    hej trådvänner och god fortsättning!hoppas ni hade en trevlig afton igår! hade ni det?det hade vi, god mat, god dricka och gott sällskap -kom i säng 5.30 seeeeeeeg idag!är precis hemkommen och ska slå på ngn film och mysa med Maken, Valpen och en kanna te!
    Goood fortsättning själv!!!
  • Midka
    Scratchy skrev 2010-01-01 20:14:31 följande:
    Så, är ni nöjda med det nya året än så länge?
    Ja. {#lang_emotions_smile}
  • Midka
    Scratchy skrev 2010-01-01 20:17:13 följande:
    Visst kan jag det. Hon är mörkhårig och har svarta kläder på sig.
    Det hade jag räknat ut själv men tack så mycket då.... {#lang_emotions_yell}
    Jag kommer inte leva vidare hutlöst nyfiken....

Kinesiskt ordspråk:
    Sitter man tillräckligt länge vid floden kommer ens fiende flyta förbi.
    Tålamod är en dygd.
  • Midka
    Midka skrev 2010-01-01 20:20:32 följande:
    Det hade jag räknat ut själv men tack så mycket då.... Jag kommer inte leva vidare hutlöst nyfiken.... Kinesiskt ordspråk:Sitter man tillräckligt länge vid floden kommer ens fiende flyta förbi.Tålamod är en dygd.
    Hmmm, det sista var itne så kinesiskt....
  • Midka
    Scratchy skrev 2010-01-01 20:22:30 följande:
    Oj, hårfärgen är väl ganska uppenbar, men hur tog du färgen på klänningen?Säg bara till vilken flod du vill att jag ska flyta i så tittar jag förbi.
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-01 20:26:58 följande:
    Jag kan säga som så att Scratchy höll vad han lovade. Innan träffen skrev jag att jag inte kommer att se ut som min avatar, d.v.s. med sminket utsmetad runt ögonen. Han skrev då att jag kommer att se ut så när han är färdig med mig.
    (Fint nummer...)
    *sitter vid foden och väntar...*
Svar på tråden Tråddödare forts....