Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Midka skrev 2010-01-11 21:41:39 följande:
    Nej, det går inte. Jag vill oxå vara med!
    Du är ju TS, d.v.s. hedersgästen!
    Analysera mera!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-11 21:41:58 följande:
    Men det gör vi ju nästan varje dag... Have no fear Scratchy is here!
    IRL är roligare.
    Analysera mera!
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-01-11 21:42:41 följande:
    Inte mycket mildare här inte Gick upp 03:30, o då var det -11 ute, kl 05:40 så var det -15...sedan så har det legat på -15 till -18 som det är nu O inga tecken på att få något vatten i huset. Dubbel= -Har provat med att ha en kupevärmare på maxeffekt under diskbänken, har stått där i 5 timmar snart...men ingen skillnad...så det verkar sm om jag får öppna upp den stora plånboken jag inte har o ta ut rörmokare om det inte släpper den här veckan tyvär.... I´m the one and only....of my kind...
    Hur gör du med dusch och allt?
    Analysera mera!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-11 21:46:12 följande:
    Ja, men framför brasan med en drink är väl varmt och gott? 
    Om man ska till Åre måste man ju utnyttja det också. Jag åker inte skidor/snowboard/liknande..Det mesta jag åker är pulka

Men annars vore det mysigt med brasa och drink..inte mycket som slår den känslan
    Analysera mera!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-11 21:48:08 följande:
    Du kan ge resan till mig.. Jag vinner aldrig något (eller iaf mycket, mycket sällan...)
    Varsågod vännen!{#lang_emotions_tomte}
    Analysera mera!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-11 21:50:11 följande:
    Jag ska i säng!Vi ses i mogon...
    Sov sött
    Analysera mera!
  • Velour

JayAy, grattis till numret

Analysera mera!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-11 21:53:08 följande:
    Jippie!!!!!
    Tänk om det blev så? Att jag vann och gav dig vinsten...Då blir ju du skyldig mig nåt kul tillbaka{#lang_emotions_money_mouth} (förutom träffen)
    Analysera mera!
  • Velour

Äsch, som vanligt. En kort stunds intensivt skrivande, sen försvinner de lika fort

Analysera mera!
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-01-11 21:55:10 följande:
    Kan duscha på jobbet, vatten till toa, matlagning, dricka osv har jag ju i tvättstugan.men...det ställer ju till så mycket...o tar så mycket tid o ork...Tror jag sovit 3 timmar sedan i lördags man försöker ju konstant komma på lösningar....även om dom inte finns.  I´m the one and only....of my kind...
    Men jisses! Tre timmar på tre dagar?{#lang_emotions_ghost}...Önskar jag kunde hjälpa dig på nåt sätt. Är det jättedyrt med rörmokare?
    Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....