Jag vill med ha en sån, eller en sån här Fy fabian vad jag är trött. Sova stötvis i drygt tre timmar och sedan jobba som en gnu hela dagen har den inverkan på mig har jag märkt. Bara 75 mail i inkorgen när jag öppnade den dock. Tyvärr var hälften akuta ärenden och större delen av dagen har jag ägnat åt att rätta något jag trodde jag hade fixat i mitt febertillstånd före jul. Jaja, nu är det rätt iallafall.Hur har ni haft det idag?
Jag tror att du behöver tio energidryck om dagen. Nä, men snacka om arbete och ingen vila
Har sagt det förut och säger det igen...Jag kan inte ordna träffen den helgen.Om jag ska ordna det måste vi skjuta på det. Irl ha satt käppar i hjulet den helgen.. Sen finns alltid båten kvar... En kryssning i mitten/på mars??
Oj, det missade jag...Annars kan ju båten vara ett alternativ..men då kan ju inte några komma
Hejsan!
Om det blir båt, så kommer varken Scratchy eller J hjärtar A...Om det blir hos Midka skulle jag nästan bli bankrutt, men fixa det på nåt sätt. Men nu kan inte Midka just löninghelgen i februari..
så...oj...glömde vad jag skulle skriva här..
Nä, men vi får väl se. Blir det i maj, så kan jag absolut inte. Men ni FÅR inte träffas utan mig, bara så ni vet