Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-01-11 22:01:57 följande:
    Hej hej ;)Kunde hålla mig borta två dagar hehe.Ni missade en underbar middag igår . Lillkillen blev sååå förtjust när han såg den stora tältet mitt i vardagsrummet. Hade dukat och lagt fram alla gott saker så jag fick knappt ut honom när det var läggdags och storebror. Till slut kom vi överens  om att dom fick sova i tält så då vart dom nöjda. Idag var det första arbetsdagen efter 3 veckors ledighet. Alltid kul och komma iväg och träffa lite nya människor. Man behöver ju komma ut också. Så hur har ni haft det?

Heeeeej!! Roligt att se dig igen

Vad härligt det lät med tältmiddag! Vad blev det för gott då?

Skönt att det gick bra att åter börja jobba. Vad jobbar du med? (har nog missat det)

Analysera mera!
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-01-11 22:02:56 följande:
    Tack  bara tanken värmer massor ska du veta Joo, det verkar som om det kan bli lite obehagligt dyrt om det är så att det frusit i markledningen....-Men det återstår att se...tänkte försöka kämpa på i ett par dagar till innan jag ger upp... I´m the one and only....of my kind...
    {#lang_emotions_sunny}

Men fy! Är detta nåt som har hänt förut också?
    Analysera mera!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-11 22:06:18 följande:
    Om man ger någonting och förväntar sig något tillbaka så är det inte en gåva, då är det något annat... Have no fear Scratchy is here!
    Jag veeeeeet! Förstör nu inte allting för mig här{#lang_emotions_tongue_out}
    Analysera mera!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-11 22:07:42 följande:
    Roses: Mys!Isse: Kram Nu sova.
    Sova gott!
    Analysera mera!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-11 22:09:30 följande:
    Hej sötis ;)Tack, jag saknade er ju Ja, dom blev jätteglada. Jag lagade ( Zereshkpolo&Kyckling ) sen gjorde jag ( Gheyme ) till Gubben. Zereshkpolo = Röda sura bär med ris, om jag inte har fel så heter det bärbäris på svenska. stavningen kan dock va fel. Gheyme= Köttgryta med gula linser. Tror inte jag har sagt vart jag jobbar men jag är ( Springpojke ) i ett företag :) Eller om jag ska sätta etikett på mig själv så är jag väl receptionist. Hur har du haft det då? Allt väl?
    Ganska gott. Jag har med tiden lärt mig att äta riset med de sura bären..men det tog ett bra tag. Fast då ska det inte vara så mycket bär.

Receptionist? Fint Ville jobba med det själv ett tag. Är det ett hårt jobb?
    Analysera mera!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-11 22:12:03 följande:
    Men, jag trodde ni var runt 30års ålder eller missade jag en nolla :p Klockan är ju bara 22:00
    Analysera mera!
  • Velour
    Ord blind skrev 2010-01-11 22:10:59 följande:
    Sov gott allihpa. Audiatur et altera pars
    U 2
    Analysera mera!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-11 22:13:59 följande:
    Barnen sover sen 20:00, maken sitter och pratar ( skype ) med sina kompisar så jag tänkte komma in och hälsa på er. Och ni går och lägger er?
    Inte jag!

Men Skype? Är det med Iran?
    Analysera mera!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-11 22:18:33 följande:
    Om du gillar att prata är det nog inga problem. Jag behöver väl knapast säga att jag älskar att prata :p Sen är det att du ska hålla koll på tusen saker. Kopiera åt den ena, boka träff åt en annan. Mitt i allting så kommer chefen och ger dig en lista du ska ut och handla. Passar telefon 3 timmar per dag. Fixar fikan på morgonen. chefens post fixar jag också. Plus en massa annat som kan hända under dan. Vi är två stycken som delar på ansvaret.
    Visst är det kul att snacka, men det där är bara too much for me
    Analysera mera!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-11 22:20:33 följande:
    Ja, det är med Iran. Han har inte kunnat få tag på dessa två nu under flera veckor :( vi trodde det hade hänt nåt men dom hade bara flytt till norra delen av Iran nu när det var värst. Det är inte roliga saker dom berättar, tyvärr :(
    Usch, jag kan tänka mig Men visste inte att det var så illa att folk behövde fly!
    Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....