Tråddödare forts....
Polly S skrev 2010-01-12 22:19:46 följande:
men ärligt -hur gammal är hon?vadå göra exet svartsjuk? hur skulle han få reda på en promenad? varför bli svartsjuk? (om han behandlat henne dåligt låter det ju inte som om han tycker om henne nu)hur kunde killen gå med på det?!Ja, jag undrade detsamma idag, när jag frågade killkompisen hur han ens kunde tänka sig att gå vidare med tjejen när hon la fram att detta kunde bli ett sätt att ge igen mot sitt ex.
Han är så väldigt naiv, Fiona...Jag tycker väldigt mycket om honom och tycker därför lite synd om honom. Jag sa det till honom att om någon som jag gillade hade sagt så till mig, att vårt umgänge är ett sätt att hämnas, skulle jag DÄR och DÅ tappa all intresse på en gång. Men han bara log. Kanske bryr han sig inte om sånt, kanske fattade han hur dumt det egentligen är.
Men jag tror att han tänkte att om han bara får chansen, så kan han lyckas vinna hennes hjärta med tiden. För den här tjejen har fortfarande inte avslutat eller kommit över sitt ex. Nog därför som killkompisen bortsåg från hennes kommentar.