• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Isnogood
    Sedek skrev 2010-03-05 23:02:54 följande:
    Jag förstår, halft om halft på mage. *Visste inte att du hade så stor mage, men men* Gör det ont när det är ben direkt under nålen? Jag funderar ju på en text på revbenen, vänstersidan... Men drar mig lite för om det kommer göra FÖR ont...
    Njae...fast..det beror väl på vad man gämnför med förstås {#lang_emotions_dreamer} Vissa punkter kändes sjukt mycket...men det är nog inte smärtan i sig när den körs över benet utan mer att det dånar, vibrerar o "hugger" längs med skelettet...
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-05 23:18:27 följande:
    Ja, den här killen verkar inte vara med lika mycket som de andra, men han brukar ha nån uniform på sig. Fast nu blev jag osäker på om det är hotelluniform eller om det är annan. Han brukar klanta sig (tror jag) och verkar vara rätt korkad. Brukar alltid följa med en av huvudskådisarna som jag tror bossar över honom, eller nåt sånt. Tittar ju inte på den serien annars, utan jag har bara råkat zappa in på just ett par scener med den här killen och fastnat VA? Varifrån har du fått att jag inte skulle gilla unga killar? Eller, hur ung menar du?
    Hehe...

Äh, det var nån gång för ett tag sen. Du sa nått i stil med att du inte kunde tänka dig att ha en kille som var yngre än dig. Bevis bör finnas i något av miljoner inlägg längre bak i denna eller förra tråden{#lang_emotions_laughing}

Och nej, jag känner inte igen karaktären du beskriver... Men jag är ju som sagt var ingen som lägger detaljer i filmer på minnet. Om det inte är något helt speciellt, som när den där båten sjönk i filmen Titanic.
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2010-03-05 23:10:22 följande:
    Armen är man inte så smärtkänslig i, det går nog bra. Fast just revbenen, men jag vill ju ha den där... Blir säkert bra på armen också iofs. Kan man be han provtatuera lite, så man får känna på hur det känns?
    Ja, han brukar köra lite först och sedan fråga om man tror det går bra. Om du ångrar dig blir det ju bara en liten prick
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Isnogood
    Sedek skrev 2010-03-05 23:10:22 följande:
    Armen är man inte så smärtkänslig i, det går nog bra. Fast just revbenen, men jag vill ju ha den där... Blir säkert bra på armen också iofs.Kan man be han provtatuera lite, så man får känna på hur det känns?
    Det kan man absolut fråga dem, många tatuerare brukar köra på "tomgång" först, alltså att dom kör utan färg några mm så att man kan känna på ett ungefär hur det kommer vara

Eller så har man min tatuerare som försökte övertala mig till att göra första tatueringen någon annan stans än på de känsligaste platserna man har på kroppen

(Ska dit om en månad igen...då är det höger vad som ska färgläggas med svart pynt )
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Velour

Damn it! Jag tog fel på serie

Det är ju Playa del Sol jag menar!

• Sedek
    Isnogood skrev 2010-03-05 23:20:48 följande:
    Njae...fast..det beror väl på vad man gämnför med förstås  Vissa punkter kändes sjukt mycket...men det är nog inte smärtan i sig när den körs över benet utan mer att det dånar, vibrerar o "hugger" längs med skelettet...
    Alltså jag skojade om magen, ha    ha    ha. Hm, min humor verkar vara på topp nu igen{#lang_emotions_undecided}

Ok, men vad tror du om att provtatuera sig? Kan man göra en liten test bara, över revbenen så man vet om man pallar? Skriva m nått som inte syns?
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-05 23:22:19 följande:
    Hehe...Äh, det var nån gång för ett tag sen. Du sa nått i stil med att du inte kunde tänka dig att ha en kille som var yngre än dig. Bevis bör finnas i något av miljoner inlägg längre bak i denna eller förra trådenOch nej, jag känner inte igen karaktären du beskriver... Men jag är ju som sagt var ingen som lägger detaljer i filmer på minnet. Om det inte är något helt speciellt, som när den där båten sjönk i filmen Titanic.
    Ja, DET har jag sagt. Men jag tog tillbaks det också och så har det förblivit

Ja, den där båten som skönk i filmen Titanic. Undrar vad båten kallades eftersom den tydligen blev så känd att man t.o.m. gjorde en film om den{#lang_emotions_dreamer}
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2010-03-05 23:25:23 följande:
    Alltså jag skojade om magen, ha    ha    ha. Hm, min humor verkar vara på topp nu igen Ok, men vad tror du om att provtatuera sig? Kan man göra en liten test bara, över revbenen så man vet om man pallar? Skriva m nått som inte syns?
    Om de kör utan bläck så blir det ju inte mer än ett varnligt litet sår. Be dem köra med det om du är orolig. Det är inget pinsamt.
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-03-05 23:27:07 följande:
    Ja, DET har jag sagt. Men jag tog tillbaks det också och så har det förblivit Ja, den där båten som skönk i filmen Titanic. Undrar vad båten kallades eftersom den tydligen blev så känd att man t.o.m. gjorde en film om den
    *asg* Klockrent!
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-03-05 23:24:25 följande:
    Det kan man absolut fråga dem, många tatuerare brukar köra på "tomgång" först, alltså att dom kör utan färg några mm så att man kan känna på ett ungefär hur det kommer vara Eller så har man min tatuerare som försökte övertala mig till att göra första tatueringen någon annan stans än på de känsligaste platserna man har på kroppen (Ska dit om en månad igen...då är det höger vad som ska färgläggas med svart pynt )
    Ah, tomgång låter bra! Perfekt!

Så handlederna är känsligast?
Svar på tråden Tråddödare forts....