• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2010-03-05 23:05:33 följande:
    Beror ju på om du har låg eller hög smärttröskel. Jag höll på att svimma när jag gjorde två tatueringar på samma dag (en ifyllnad för tredje gången med ärrbildning under och en helt ny) och satt och körde konturer över svanken, då var det rätt smärtsamt, annars har jag aldrig tyckt det var så farligt. På överarmen hade jag problem att sitta stilla för jag tyckte det kittlades så mycket
    Armen är man inte så smärtkänslig i, det går nog bra. Fast just revbenen, men jag vill ju ha den där... Blir säkert bra på armen också iofs.

Kan man be han provtatuera lite, så man får känna på hur det känns?
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2010-03-05 23:07:05 följande:
    Skåne runt går fort. Några gånger som jag bott i Lund och hunnit med både Helsingborg och Kristianstad och tillbaka till Lund på samma dag, smidigt, ni har det bra där nere. Ska ner i april till Smyge Hus, där är fint!
    Det är väl ungefär den rundan fast från Malmö och bort och runt Kristianstadstrakten.

Smygehuk är fint, det var många år sedan jag var där, funderar på att åka en runda åt det hållet i sommar.
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Isnogood
    Midka skrev 2010-03-05 23:03:42 följande:
    Vad skönt att det är helg så du kan fortsätt imorgon.... Hörde på radion idag om en ny utredning som visar på att kycklingfodret utarmar regnskogen så kyckling inte är så miljövänligt som man velat påstå.... Alla dessa utredningar! Hur som helst så tänkte jag på dig när jag hörde det! (Ja, alltså att du arbetar med kycklingkött och hur det låter i fikarummet hos er idag osv... inte att du är en miljöbov alltså! ) 
    Åh...jaa du..hur det låter i fikarummet har jag inte den blekaste aning om då min födelsedagspresent till mig själv var semester i dag o igår

Utredningar efter utredningar...tycker dom borde utreda lite till...
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-05 23:07:08 följande:
    Nej, inte Dorsin eller vad han heter, utan en ung kille.
    Hm, måste ha varit en enstaka scen bara. Det är ju i huvudsak två familjer, och deras jobbiga granne Ove. Och Herngrens Mamma ibland. Jag har missat ett avsnitt och det kanske var just då?!

Trodde inte du gillade unga killar {#lang_emotions_tongue_out}
  • Midka

God natt på er!
    Nu kom natttåget och körde över mig.... Ögonen går ihop varesig jag vill eller inte...
    Ses imorgon!

Smiley

..... på er!

• Midka
    Isnogood skrev 2010-03-05 23:12:54 följande:
    Åh...jaa du..hur det låter i fikarummet har jag inte den blekaste aning om då min födelsedagspresent till mig själv var semester i dag o igår Utredningar efter utredningar...tycker dom borde utreda lite till...
    Hoppas du njutit av din födelsedags present!!!!!

Grattis i efterskott!

Kram
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2010-03-05 23:11:46 följande:
    Det är väl ungefär den rundan fast från Malmö och bort och runt Kristianstadstrakten. Smygehuk är fint, det var många år sedan jag var där, funderar på att åka en runda åt det hållet i sommar.
    Smyge är grymt, vi är på konferens där varje år! Har en bild på fejan på mig när jag ligger som en strandad säl under skylten "sveriges sydligaste punkt"

Är säkert väldigt turistigt där på sommaren, kan jag tänka mig. Har ju bara sett stället i april/maj...
  • Sedek
    Midka skrev 2010-03-05 23:13:55 följande:
    God natt på er! Nu kom natttåget och körde över mig.... Ögonen går ihop varesig jag vill eller inte... Ses imorgon! ..... på er!
    Godnatt godnatt!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-05 23:13:23 följande:
    Hm, måste ha varit en enstaka scen bara. Det är ju i huvudsak två familjer, och deras jobbiga granne Ove. Och Herngrens Mamma ibland. Jag har missat ett avsnitt och det kanske var just då?!Trodde inte du gillade unga killar
    Ja, den här killen verkar inte vara med lika mycket som de andra, men han brukar ha nån uniform på sig. Fast nu blev jag osäker på om det är hotelluniform eller om det är annan. Han brukar klanta sig (tror jag) och verkar vara rätt korkad. Brukar alltid följa med en av huvudskådisarna som jag tror bossar över honom, eller nåt sånt. Tittar ju inte på den serien annars, utan jag har bara råkat zappa in på just ett par scener med den här killen och fastnat{#lang_emotions_dreamer}

VA? Varifrån har du fått att jag inte skulle gilla unga killar? Eller, hur ung menar du?
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-05 23:13:55 följande:
    God natt på er!Nu kom natttåget och körde över mig.... Ögonen går ihop varesig jag vill eller inte...Ses imorgon!..... på er!
    Ojsan! Godnatt då och sov så gott!

Kram
Svar på tråden Tråddödare forts....