Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Sedek skrev 2010-03-11 21:35:12 följande:
    *Går iväg och dricker ett glas vatten*
    Mäh vad ska du ta vägen?

Skulle ju precis dra in dig.
    {#lang_emotions_wink}
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • I Blackrose I
    Midka gonatt och ha det så trevligt. {#lang_emotions_wink}
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-03-11 21:41:39 följande:
    Om jag går ner 50 kg... Vilken syn! Eller inte.Jag ska ner MAX 10 kanske! Ska stoppa där så får jag se hur det ser ut.Hur går det med bilderna på dig med 50 kg extra, nått man får se ikväll eller
    Nej inte ikväll. Orkar verkligen inte gå och leta efter bilder. Men till imorgon så.......
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-11 21:47:54 följande:
    Nu börjar det likna nåt här....Jag har aldrig heller kört cybersex med en tjej, men nån gång måste ju bli första..
    Hehe. ;)

Ät tårtan först. Är du fortfarande på dålig humör så får vi se vad vi kan hitta på nåt här.

Har för övrigt bytt om till nattkläder vilket betyder att BH:n är off så du behöver inte tänka på det heller. {#lang_emotions_tongue_out}
  • I Blackrose I
    Sedek

Du har bara idag och imorgon och va med mig sen försvinner jag i över 2 veckor. Då kommer du sakna mig och ångra dig att du loggade ut. Bara så du vet.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-11 21:50:25 följande:
    Jag gick upp sju kilo när jag var gravid.
    Skryt lagom. {#lang_emotions_yell}

Jag gick upp från 68 till 115. {#lang_emotions_frown} Men söt var jag. Alla kallade mig för "Lucifer" efter cindrellas katt. Dom tyckte att jag var lika lat och självisk.
  • I Blackrose I
    Jagbyttenick skrev 2010-03-11 21:54:04 följande:
    Jag gick upp 16 kilo och har fortfarande 8 av dem kvar Är rätt nöjd med boobsen och rumpan, men magen kunde ju varit lite plattare
    Det är inget fel på dig. Du var ju jättesnygg i bild-galleri bilderna. {#lang_emotions_flower}
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-11 21:51:26 följande:
    Tårtan åt jag upp för längesen..Så, vad var det du sa om nattkläder och BH?
    Hmm....Äter du upp så snabb så börjar jag nästan tycka det är synd att jag inte är en kille. {#lang_emotions_dreamer}

Ni andra kan ignonera mina inlägg till Velour. Nån gång får det ju va den första. ;)

Går iväg och hämtar spriten.....lägger Velour sakta ner på sängen...smeker hennes hår, kinder, halsen...gpr ner via bröstlinjen ner till magen där får hon en puss.......tar upp spritflaskan och häller det på henne via halsen ner till bröstlinjen samtidigt som jag.........................................{#lang_emotions_djavulsk}
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-11 22:01:06 följande:
    Det var väl mest tur att jag inte gick upp så mycket eftersom jag inte har normal ämnesomsättning heller. På så sätt kunde jag gå ner mina sju kilon lättare än om jag hade gått upp lika mycket som t.ex. dig.Du har ju normal vikt idag så du har ju mycket att skryta om och vara stolt över egentligen.
    Jo men det var ett helvete och gå ner dom där kilona som tog mig 2 hela år. Vill du höra nåt rolig? Alla frågade mig när jag var i femte-månaden " Åh, är det dags snart?", " Åh va rolig snart har du din lille. ". När jag var i 9:e månaden trodde alla jag skulle ha tvillingar...{#lang_emotions_laughing}
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-11 22:02:42 följande:
    Av någon anledning känns det fortfarande lite sorgligt..men fortsätt gärna
    Velour:

Fortsätter jag så här så måste jag väcka gubben när jag är klar här och då kommer ingen av oss att kunna vakna imorgon. {#lang_emotions_laughing}
Svar på tråden Tråddödare forts....