Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-03-11 23:04:19 följande:
    *sätter mig med en skål popcorn och underhåller mig med Sedeks och Roses porrskådespel*
    Det trodde du va? Du ska va med. Så det så.

Hmmmm...... vad kan man hitta på två mot en?

Går iväg och ser om jag hittar batterier.....då får du låna feyk-saken så håller jag mig till äkta......vi kan byta sen......:p

Jag börjar med att kyssa Sedek så kan du väl se vad du kan hitta på och göra....Antingen mina norra getingstick eller så kan du ta Sedeks.......{#lang_emotions_djavulsk}
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-03-11 23:06:47 följande:
    Nattlinne med små fina bröst under... *känner lite*
    Sträcker på mig och lutar huvudet bakåt.....lägger ärmarna i kors under huvudet och ler inbjudande......{#lang_emotions_laughing}
  • I Blackrose I
    Fiamedbarn skrev 2010-03-11 23:06:11 följande:
    Sedek, är du man?
    hehehehehehehehhehehehehhehehehehhehe

Tror han har glömt bort att han är det. Ska påminna honom om det. :p
  • I Blackrose I
    Mandi74 skrev 2010-03-11 23:08:56 följande:
    Tack! Ser mer rödhårig ut där, men jag är ljusare nu. Men folk brukar bli besvikna när de väl får sen en, jaha.. var det så du såg ut.
    U welcome. Nej, besviken är jag inte. Du är ju jättesöt i ansiktet. Tufft för stackars Sedek om han följer med på kryssningen. :p
  • I Blackrose I

Velour: inlägg #19061

Sedek: Ska du ha dina händer på mina bröst eller ska du fortsätta? {#lang_emotions_wink}

• I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-03-11 23:13:51 följande:
    *fortsätter känna och drar upp nattlinnet sakta sakta...*
    * Vrider på mig lite och drar ner Sedek så han får sitta på mina lår....drar upp hans händer till min ansikte...... *
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-03-11 23:17:41 följande:
    Hon blev nog generad.
    Näää. {#lang_emotions_surprised}  Undrar om det fortfarande är släkt lampa med nerdragna gardiner som gäller när folk gör barn?! {#lang_emotions_djavulsk}
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-11 23:18:39 följande:
    Fast tror gör man i kyrkan. Eftersom jag inte är troende så vet jag att jag kan
    TYST kvinna. {#lang_emotions_yell}

Du har fått mig upphetsad så låt mig coola av/ner mig innan jag går och lägger mig.

* Tar tag i Velours huvud och ger henne en passionerad kyss så hon glömmer tal-förmågan. Passar på och drar av henne nattlinnet. *
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-11 23:20:58 följande:
    Ja, när man gör barn ja. Men inte när man har vilt, hett sex. Då kan det hända närsomhelst och varsomhelst.
    Ähhhh.....biter mig i tungan och fingrarna men..............första blev till hemma hos en kompis med 15 andra gäster och andra hemma hos mamma om jag minns rätt datum. {#lang_emotions_dreamer}
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-03-11 23:20:22 följande:
    *håller ditt ansikte och kysser dig, drar mig lite neråt och kysser din hals, lite längre ner.. och...*
    * Åhhhhh......lägger händerna runt Sedeks hals och mina ben runt hans midja.....kysser honom länge...sen går jag ner till hans hals och suger långsamt......ber att han går upp och går mot vardagsrummet......*
Svar på tråden Tråddödare forts....