Inlägg från: I Blackrose I
|
-
-
Säg det till honom. Han kommenterar allt.Velour skrev 2010-03-11 22:47:04 följande:Meh, han ska väl inte tänka på dina bröst Du har din man vars åsikter är viktigare iaf.
-
Nej, varför skulle jag det? Det är ju vad du tycker. ;)Velour skrev 2010-03-11 22:48:27 följande:Tycker du att jag är elak om jag säger att jag inte ser något fint i den dansen?
Jag är ju inte normal heller. Tror inte att irani-tjejer/kvinnor är så förtjusta i den dansen om jag tänker efter. Eftersom jag bara har killar runtomkring mig så har jag väl blivit som dom.
-
Ja, jag sa ju det. Åker på söndag och då kommer du va utan mig i över 2 veckor. Ångrar du dig nu att du loggade ut?Sedek skrev 2010-03-11 22:49:58 följande:Rose, ska du åka bort?Velour, du får fundra själv på svaret på din fråga...
-
Dina bilder såg jag första gången nu. Har aldrig haft en tanke att gå in i bild-galleri. Trodde inte du hade bilder ute här. Du såg inte alls ut som jag hade förväntat mig.Mandi74 skrev 2010-03-11 22:50:29 följande:Jag har faktiskt bilder på mig här oxå.. *så det så*
Hade målat upp en äkta blondin ( Inte i den bemärkelsen ordet kan betyda utan färg-mässigt ). Kul och få ett ansikte till Mandi74. Söt du va i ansiktet.
-
Det brukar jag säga men då säger han: " Jag måste stå ut med dig så du kan väl göra nåt åt dina getingstick ". ( Hur stavas det där? ).Velour skrev 2010-03-11 22:51:14 följande:Hahah, vad söt han är. Men säg bara: Det är väl inte ditt bekymmer -
Nawwww, jag skulle ju dra in dig när du försvann. Skyll dig själv.Sedek skrev 2010-03-11 22:53:30 följande:Okej, så du kan inte komma på någon annan anledning
-
Ja, jag ska fira persiska nyåret utomlands iår. Makens släktingar kommer att komma och träffa oss. Ska bli kul.Sedek skrev 2010-03-11 22:55:18 följande:Ojdå! Just det, minns att du pratat om att åka bort. Var det så snart?Ångarar mig så det gör ont... Ska vi råda bot på detta så är jag rädd att tråden kommer stängas av
Angående det andra så har jag redan börjat.
-
Jag har heller inte BH på mig och jag har B-kupa. :pSedek skrev 2010-03-11 22:58:35 följande:Jahapp, ska man behöva förklara allt...Kille, ensam, det skrivs om bröst, bröst utan bh, kille gillar bröst, måste gå och dricka kallt vatten, måste gå och dricka kallt vatten igen för nu skrev jag bröst, och nu skrev jag bröst igen...
sitter här med nattlinne utan BH. Ska jag säga vilken sorts trosa jag har på mig?
-
Hehe. Okej. :PVelour skrev 2010-03-11 23:00:33 följande:Säg bara: Nej, det är ju dina problem, inte mina. Så, nu när vi har rett ut detta kan vi väl prata om vädret.
Det är kallt ute. Minus några grader. Jag är varm näst intill för varm. Du med dina krav har fått mig upphetsad.....gubben sover som en stock......du är dum....Sedek bor för långt bort...du bor för långt bort.......börjar gilla tanken med tjej cyber-sex......Ska jag fortsätta? :p