Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

Tråddödare forts....

Polly S skrev 2010-01-03 17:57:05 följande:
    bra fråga! ngn som anser sig ha koll på -allt?(kommer iofs ihåg henne från 'är alla svenskor avundsjuka på asiatiska kvinnor"-tråden, där hon höll med TS om att så var det för hon och alla asiatiska kvinnor var ju faktiskt snyggare, det var genetiskt. vi svenskor kunde dricka mjölk, det var vår genetiska vinst. )
    Jasså, är det samma person? Känner igen historien.
    Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
  • Ord blind
    Scratchy skrev 2010-01-03 21:38:14 följande:
    Och om ni undrar vad jag ska fundera på medan jag promenerar så är det vad jag ska svara inlägg #385 i www.familjeliv.se/Forum-4-188/m49545301.htmlVar ska man börja när det finns så mycket feltänk i ett och samma inlägg?
    Sitter människan och förföljer folk på internet? Hur ska man annars lyckas måla upp en rättvis bild? Lagrar människan allt folk säger eller hur kan hon annars följa folks tankegågar? Hon skrämmer mig verkligen...
    Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
  • Ord blind
    Polly S skrev 2010-01-03 21:40:38 följande:
    jag ser med spänning fram mot din briljanta dräpning!
    Jag med!
  • Ord blind
    Polly S skrev 2010-01-03 21:53:02 följande:
    det är ju mig hon pratar om, så burr!
    huana mig!
  • Ord blind
    Polly S skrev 2010-01-03 23:45:50 följande:
    ja -eller så kommer jag ihåg henne från dennawww.familjeliv.se/Forum-5-175/m48936137.html
    Gillar det puss skrev:
    signaturen "dum kille" är fö ute och cyklar fullständigt.
    go kille menar jag!! skrev fel.
  • Ord blind

nr

• Ord blind
    Midka skrev 2010-01-04 20:47:53 följande:
    Tack för ikväll! Jag gör tidig kväll idag så vi ses imorgon.*trådkram!!*
    God natt!!
Svar på tråden Tråddödare forts....