Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-01-04 21:46:24 följande:
    Jopp! Grejen är att det är helt OK att inte vilja ge sina barn chips och sånt, men att döma ut de som gör det och insinuera att de vanvårdar och misshandlar dem....Ja, då är man nog det spöket som pilen åker igenom
    Absolut!
    Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
  • Ord blind
    Scratchy skrev 2010-01-04 21:53:54 följande:
    Jag funderar på att söka det här jobbet:www.craigslist.org/about/best/sfo/672031640.h...
    Det känns som om du är lite sent ute för att söka det jobbet....
    Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
  • Ord blind
    Velour skrev 2010-01-04 22:07:36 följande:
    Grejen är att när jag skrev att det nog mest blir synd om hennes barn, att jag faktiskt även menade det. Det är inte bara skräpmat som är fel (i stora doser), utan även vissa värderingar. Vissa värderingar kan förstöra mycket för en människa faktiskt.
    Håller helt med dig!
  • Ord blind
    Velour skrev 2010-01-04 22:21:30 följande:
    När jag mötte hans mamma (GUDEN), var det DÅ jag insåg hur pass mycket hon hade indoktrinerat sina barn och särskilt sin son att aldrig någonsin säga emot henne. Hon hade ända sedan han var barn, sagt till honom att folk alltid kommer och går, men att hon som mor alltid består. Därför såg hon till att hennes son alltid, i ur skur skulle föredra henne "eftersom ingen annan någonsin ändå skulle bry sig eller ens älska hennes son". Den teorin höll mitt ex stenhårt på.
    Det måste vara oerhört jobbigt att leva ett sådant liv, och det får tragiska konsekvenser.
  • Ord blind
    Velour skrev 2010-01-04 22:28:46 följande:
    Ja verkligen. Jag hade tur som var han äktenskap nummer två. Första frun blev fysiskt och psykiskt misshandlad, medan jag bara blev psykiskt misshandlad. Han hade tydligen lärt sig att man inte ska slåss

Usch, beklagar.
  • Ord blind
    Velour skrev 2010-01-04 22:30:21 följande:
    Men du menade nog honom.
    Jag ger dig tolkningsföreträde.
  • Ord blind
    Isnogood skrev 2010-01-04 22:36:24 följande:
    Skit osså....gick o se bilden ända tills jag postade den...
    Du får försöka igen.
  • Ord blind

God natt!

• Ord blind
    Velour skrev 2010-01-04 22:51:51 följande:
    Godnatt och trådkramar *får ej glömmas*
    *trådkram*
  • Ord blind
    qwerty66 skrev 2010-01-05 08:12:37 följande:
    *kräks*
     äckelpotta
Svar på tråden Tråddödare forts....