Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-03-03 23:57:17 följande:
    Har det hänt nått?
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-03-04 00:00:27 följande:
    Har haft en het diskussion och kan inte sluta gråta. Vet inte vad jag ska ta vägen. :( Är ensam hemma och håller på och dö av all ångest.www.familjeliv.se/Forum-5-66/m51039859.html
    Du ska inte bry dig om vad folk skriver på fl eller ta åt dig. De är männiksor som du aldrig kommer träffa eller ha någon kontakt med irl.
    Att andra har andra åsikter än en själv får man räkna med på ett forum.

Vart är din familj?
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-03-04 00:04:49 följande:
    Hur kan man va så kallhjärtat att man får ur sig en sån sak?En av killarna som finns bland dom mördade killarna är en bekant till en kompis. Åhhhhhhhhhhhhhhh. Förlåt, förlåt att jag kommer med mina tråkiga inlägg men jag visste inte var jag annars skulle ta vägen. Sorry.
    Nu orkade jag inte läsa allt som skrivits i tråden, det var så mycket så jag vet inte vad du menar.

Men ta det lugnt, andas.. leta upp några roliga klipp på youtube, tänk på något annat. Ångest är skitjobbigt, jag vet men man kan ta sig ur det.
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-03-04 00:10:54 följande:
    Hemma hos svärmor. :( Jag kan inte Mandi. Just när det gäller hans grupp/land så är alla av samma åsikt både här på Fl och Irl. * Nej, ska inte dra ner stämningen här inne * Sorry.
    Det är lugnt.. mig gör det inget. Vet bara inte om jag kan hjälpa dig i kväll.. har inga ord kvar känns det som.

Kan du inte ringa din man och prata med honom, få höra en vänlig röst, nån som du känner kan ge dig tröst.
  • Mandi74

Åhh vellan, vad bra att du kom.. ville inte lämna roses ensam men kan inte sitta här längre, vågar inte riksera att tuppa av igen, inte för att det är farligt men jag är rädd att jag ska slå mig om jag inte hinner med att känna det innan.

Godnatt allihop!!

Roses, stor kram till dig!

Scratchy.. sälj!

Vellan.. vi ses i morron! kram

• Mandi74
    Scratchy skrev 2010-03-04 13:05:50 följande:
    Några tips på bra sidor att lära mer om valutahandel på? Eh, kvasi-beteendevetare som jag är så tror jag nog att teknisk analys är mer för mig... eh...
     http://forex.3db.se/
  • Mandi74
    Jagbyttenick skrev 2010-03-04 11:04:38 följande:
    Tack, allt har gått bra och han verkar må bra nu! Så himla skönt att det är över. Vi hoppas på pratglad kille vi Så jobbigt för honom att inte kunna kommunicera ordentligt.
    Härligt! Vi hade inte tänkt på det innan det kom fram att han inte hörde, men han var väldigt tyst. Sen när han fick rören så bara bubblade orden ur honom.

Räkna dock med att det kan vara en lite svår övergång för sonen att helt plötsligt höra allt, min son gick runt med hörlura på sig hela tiden efter för han tyckte det var otäckt med alla ljuden. VI fick vänja av honom från hörluarna och sen var det inga problem.
    Men de kan lätt bli rädda över ljud de inte hört tidigare.
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-03-04 13:02:13 följande:
    J Hjärtar A:Bra att det gick bra Roses:Håller med Velour, tuffa till dig eller håll dig borta från sådana diskussioner en gång pr månad Mandi:Du behöver inte straffa mig, jag har skrivit i bloggen nu, phu...!
    Hmm.. ok, då.

Men nästa gång förväntar jag mig att du lyder med en gång. {#lang_emotions_djavulsk}
  • Mandi74
    JHA: gå in och kolla tråddödarbloggen och skriv vad du tycker! Den som inte tittar eller skriver, bli bestraffad.. se sedek var rädd han blev.. {#lang_emotions_djavulsk}
  • Mandi74
    Scratchy skrev 2010-03-04 13:29:53 följande:
    Poker ger så dåligt samvete eftersom den man spelar mot kan vara spelberoende och spela bort barnens julklappspengar eller så. Inte bra...
    Så har jag aldrig tänkt.. jag har bara varit glad över de pengar jag har vunnit. Varför sa du så, jag som hade tänkt börja spela igen för att dra in lite extra pengar. *suckar*
Svar på tråden Tråddödare forts....