Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-02-28 23:52:28 följande:
    På tal om snygga män. När jag gick sjuan-åttan nångång så hade vi från universitetet två lärarstudenter som praktiserade hos vår biologilärare. Så varje gång vi hade biologi fanns de två där. Den ena var så underbart snygg att varenda tjej i klassen blev sådär löjligt fnittrig.Så en gång handlade biologilektionen om blommornas fortplantningssystem. Vad tänker man då inte på om inte sex?Den här snygga studenten höll en liten föreläsning om blommorna fortplantning. Så vände han sig till mig och bad mig beskriva hur blommor fortplantade sig. Och för att beskriva en sådan process för en förbaskat snygg student utan att tänka på snuskigheter var skitsvårt. Ord som "ståndare" var lite pinsamt att använda medan han stod och tittade på mig. Sen blev jag tvungen att beskriva t.ex. varför en blomma "slaknar" och hur en blomma "slaknar" t.ex. Fasen vad jobbig just den lektionen var.
    Din stackare..
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-28 23:55:36 följande:
    Men det är väl fint av honom att han inte är en rutten människa som utnyttjar dig. Att han vill att du ska må bra för att det ska vara en förutsättning för att ens kunna tänka dig någonting med honom.Han är en keeper!Han verkar ju riktigt intresserad av dig. Eller?
    Ja, det är jättebra.. vet många som hade utnyttjat läget.

Jag vet inte, men han har inte rätt "läggning" heller så det är väl det som gör att det inte stämmer helt heller. Han är en extremt bra vän och det är sånna jag behöver just nu.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-03-01 00:03:55 följande:
    Jag menar, en snygg polis med hjärta, moral och integritet...Kan det bli bättre??
    Velour skrev 2010-03-01 00:01:44 följande:
    Ah, kan jag få honom? Please?
    Hmm.. när jag har bestämt mig så kan du få det, om jag inte vill ha honom själv.

Nu ska jag gå och sova, det är så det svider i ögonen på mig nu. Sov så dåligt i natt.

Vi ses i morron vännen!! Godnatt!! {#lang_emotions_heart}
  • Mandi74

VIlken natt vi haft.. sonen har ramlat ur sängen 2 ggr och haft 1 mardröm, han inte mer än somna förrän han var lessen igen. Kan säga att det blev väldigt trångt i min säng tillslut, ommöblerat i sovrummet blev det oxå.

Nä, vi sover inte om nätterna.. ska man göra det.

• Mandi74

Började räkna Velours hallå.. men tröttnade när det blev 3 siffrigt..

• Mandi74
    Velour skrev 2010-03-02 00:17:37 följande:
    Hahha, ja, jag hade riktigt tråkigt.Hur är det med dig då? Och med polisen?
    Såg det..

Jag är trött som vanligt, han är hemma hos sig antar jag, vi var och käkade tillsammans innan sen åkte han. Han behövde väl sova i natt..

Sedek: jag behöver inte större säng, sonen ramlade ner från sin säng inte min. Min känns stor nog som det är när man ligger där själv..
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-03-02 00:28:26 följande:
    Okejdå!Men du skulle få för dig att ha en massa poliser i sängen så kan det ju vara en bra ide med en större säng, eller hur?
    *orkar inte*
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-03-02 00:40:47 följande:
    Och då kanske även jag får plats
    Alla behöver ju inte ligga ner.. {#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Tråddödare forts....