Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Hej! Började kolla på film, men hade inte tålamod att se klart den.. *surar*

Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-03-05 23:34:24 följande:
    Ja, DET måste Titanic ha handlat om. Det var ju faktiskt några i filmen som pratade svenska...
    Men skeppet hette väl Titanic..? Var fick dom annars namnet ifrån när de gjorde filmen?
  • Mandi74
    Titanic, egentligen RMS Titanic, Royal Mail Steamer Titanic (Kungliga postångaren Titanic),
  • Mandi74

Ni fick mig att tvivla så mycket att jag var tvungen att googla..

• Mandi74
    Velour skrev 2010-03-05 23:47:29 följande:
    Heeeeeeeeeej! Vad var det för film?
    Den sista Stig Larsson filmen.. "luftslottet som sprängdes"
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-03-05 23:49:06 följande:
    Shit, allvar? Jag och Sedek har bara larvat oss om den där filmen. Men himla kul att det fick dig att tvivla
    vad schysst då.. eller så var det mitt fel som inte läste tillbaka i tråden.
  • Mandi74

Hela min kropp skiker att jag håller på att bli sjuk, snuvig, ont i halsen, värk i kroppen och har den där äckliga smaken av sjukdom i munnen.

Hur fan ska jag orkar det, går redan på knäna, är redan under isen, går redan på halvfart.. ja, ni fattar.

*går och lägger mig*

Godnatt allihopa!

• Mandi74
    Isnogood skrev 2010-03-05 23:54:33 följande:
    På höger vad så kommer det bli en stegrande häst gjord av svarta flammor...svårt o beskriva bilden men jag kommer visa den när den är gjord Hittade en bild på en galloperande häst gjord av flammor på nätet så jag spann vidare på den ideen o gjorde en stegrande i stället...När den är gjord så kommer det bli en svart drake på vänstra vaden, kan bara göra en av dem åt gången då det kommer ta mycket tid...Draken för att den är ganska stor o hästen för att det är mycket "pillriga" detaljer... var inte det lättaste att välja vilken jag ville göra först då jag helst vill ha ALLA på en gång...men det får jag inte för tatueraren    Konstigt...Tack till sambon
    Den nya du gjort var jättesnygg, kom inte ihåg om jag skrev det igår..
  • Mandi74

Hej! Kikar inte lite snabbt, är skittrött trots att jag sovit till och från hela dagen.

• Mandi74

*s* har ni fastnat i inboxen.

Svar på tråden Tråddödare forts....