Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

jfsebastian skrev 2010-03-04 13:57:49 följande:
    Bra min härliga.Jag saknar en sak dock.
    Vad då?
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74

Har svarat om det var det du menade.

Mandi74 skrev 2010-03-04 14:01:32 följande:
    Vad då?
  • Mandi74
    Scratchy skrev 2010-03-04 16:16:20 följande:
    Ja, jag har kollat in den. Såg den typ i förrgår, men tack för tipset. Säg gärna till om du har någon mer sida...
    Jag tycker det är en bra sida, orkar man bara leta lite så kan man hitta det mesta.

Har flera, men dom ligger som favoriter i min andra dator.. ska se vad jag kan hitta.
  • Mandi74

Det finns djur som levt i fångenskap som lärt sig klara sig själv, det kanske kamelerna oxå kan lära sig.

Mjölka en hamster låter inte kul.

• Mandi74
    Scratchy skrev 2010-03-04 17:19:32 följande:
    Och? Tänker du släppa ut mina kameler eller? Jag som tänkte ge dig en tröja av kamelskinn... med två pucklar på...
    Nej.. det hade jag inte tänkt mig, vill hellre ha en tröja.
  • Mandi74
    Isnogood skrev 2010-03-04 20:28:32 följande:
    Fifaan vilken dag Hela dagen har gått åt till att hacka snö o is utanför stallet, har nu lyckats få bort ca 1/3 så nya tag måste tas i morgon... "blä"På em när dottern kom från skolan så åkte vi in för att "helghandla" (ska gaddas i morgon o kan inte handla då...) själva handlingen gick bra o allt var frid o fröjd... tills vi hade åkt igenom sista rondellen o hade ca 9 km kvar hem...då var det tvärstopp, lååååååång stillastående bilkö...I över en timme stod vi där innan dom började släppa förbi trafiken igen och jag började förstå varför när jag såg ena fordonet som var med i olyckan... ( ) en personbil som såg ut som ett stängt dragspel...Hem kom vi ju till slut men det gjorde nog inte bilisterna i den bilen...Tror den krockade med en lastbil för det var nämnligen en som stod vid korsningen (där vi skulle svänga in) o som dom var på väg att lasta på på en gigantisk bergarlastbil innan...När vi kom hem så åt vi, sedan så hämtade jag ved o gick ut o hackade ännu mera snö o is...nu har jag paus o min kropp skriker efter massage o vila
    Salt kanske.. ?

Läskigt med bilolyckan, tur det inte var ni.
  • Mandi74

Så trött.. vem fan körde över mig med tåget?

Ett varmt bubbelbad, nått gott att dricka och lite massage hade inte suttit helt fel nu.. *drömer mig bort*

• Mandi74
    Midka skrev 2010-03-04 20:55:45 följande:
    Hej på er!Jag gillar tendensen till dessa sammanfattningar som dyker upp då och då... Mycket underhållande!Jha: Skönt att lillen mår bra! Inte roligt med sådana händelser... S-mannen: var snäll mot Isso! Hon har inte landat i det uppenbara än...
    Fast nu har det inte vart nån på ett tag tycker jag..

Skulle ju inboxa dig, glömmer alltid bort det, ska göra det i kväll.
  • Mandi74
    Midka skrev 2010-03-04 20:59:40 följande:
    De där lokförarna är det skottpengar på! Vet inte riktigt rutten de följer men de har tydligen lagt mig som någon jäkla knutpunkt som det är tillåtet att köra över lite när som helst... Nu sitter jag i alla fall upp och har inte somnat än...
    Känns som de lagt en här oxå.. jag som trodde jag skulle klara mig eftersom jag bor på andra våningen, men tydligen inte.

*sätter mig med bössan i fönstret och vänta på tåget*

Skönt att du kan sitta upp i alla fall.
  • Mandi74
    Midka skrev 2010-03-04 21:01:01 följande:
    Dödar du sexuella och religiösa... *smyger försiktigt härifrån....*
    Men det kan ju inte vara någon fara om han dödar dom, måste ju betyda att han inte har något "stötande" vettigt att säga..
Svar på tråden Tråddödare forts....