Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Godnatt till er som ska sova!!

Sov så gott!

Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    jfsebastian skrev 2010-03-04 23:02:29 följande:
    Jag är gammal nog att vara min far.Närhet är bäst.Fiskrok väldigt skönt. (ligga sked alltså)
    Ok.. det blir nog bra.  

Mmm.. eller ligga på hans bröstkorg och höra hjärtat som slår, hans arm om en som gör att man känner sig trygg.
  • Mandi74
    Isnogood skrev 2010-03-04 23:06:49 följande:
    Nähepp...det här duger inte...-Ska ge mig ut o göra lite nytta på gården innan jag kan göra natt, i morgon ska jag till tatueraren så det gäller väl att få liiiite sömn...vore ju lite pinsamt o somna där Åh...Jag har fått 30 balar sågspån i födelsedagspresent
    Ska du ut nu!? Du e inte riktigt klok Madicken..

Åhh, sågspån har jag alltid önskat mig oxå. *NOT!*
  • Mandi74
    Jagbyttenick skrev 2010-03-04 23:13:41 följande:
    Ja, den tar jag alltid till när jag inte kan sova, då tvingar jag sambon ligga så med mig fast han blir överhettad
    Mm.. det är så mysigt.
  • Mandi74
    jfsebastian skrev 2010-03-04 23:17:27 följande:
    God natt mina nya vänner.Ta hand om er, även om inte jag gör det.KRAM
    Ny vänner? Ska jag ta åt mig?

På tal om att sova..

Vad är det man säger.. take me to bed or lose me forever.. *väntar på att någon ska bära in mig i sängen*
  • Mandi74
    Jagbyttenick skrev 2010-03-04 23:23:02 följande:
    Var det någon som såg Sveriges värsta bilförare innan ikväll? Jag diggade det fina iranska mor och dotter-paret som var så härliga Mamman hade noll insikt i hur dåligt hon körde och bara skrattade åt allt, och dottern bara skakade på huvudet. De var underbara Och så hade de med två blonda tjejer som gjorde allt för att bekräfta dum blondin-myten, ojojoj
    Hade det på men kollade inte så noga, såg bara att det var några blonda brudar som var värst.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-03-05 00:13:03 följande:
    HALLÅ!!Har Scratchy avreggat sig!?!?
    Ja.. {#lang_emotions_cry}{#lang_emotions_cry}{#lang_emotions_cry}{#lang_emotions_cry}
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-03-05 08:17:13 följande:
    Min teori är att han såg sin efterträdare i nykomlingen sebastian, och så avreggade han sig...Trist, just när vi skulle börja prata om intressanta saker som valutahandel och allt. Det var dåligt gjort tycker jag, dåååååligt Scratchy, dååååligt säger jag!!!
    Men vadå efterträdare, kunde han inte lämna oss innan eller kände han sig hotad?
  • Mandi74
    jfsebastian skrev 2010-03-05 08:36:31 följande:
    God morgon allaSolen skiner, kaffeglaset står bredvid mig, mackorna ligger och pockar på uppmärksamhet på tallriken.
    God morgon! Sitter och väntar på fastighetsskötaren, men har hunnit med att bädda och plocka undan efter stormen som drog fram i badrummet i morse.

Ska tvätt kl 11, lite tråkigt när solen skiner, men måste man så måste man.
  • Mandi74

Och så försvann alla när jag loggade in.. går och diska istället då.

Svar på tråden Tråddödare forts....