Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Hur hade ni tolkat det här..

"Feber med muskelstelhet och allmänpåverkan är en mycket allvarlig sällsynt biverkan."

Sen står det inget mer, inte vad man kan eller ska göra.. irriterande.

Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74

Vad konstigt, när jag skrev om det i inboxen så såg jag inga av Vellans sista inlägg, bara mitt sista.. nu dök dom upp.

*blir inte klok på fl*

• Mandi74

Ska gå coh lägga mig, tittade bara inom här på väg från soffan till sängen.

på er!

• Mandi74
    Midka skrev 2010-03-07 07:53:12 följande:
    Jag hade tolkat det som att personen inte har någon koll eller bara vill skämta på ett mycket långsökt sätt....Inte roligt.
    Det står så på fass..
  • Mandi74

God morgon! Antagligen så har jag åkt på någon influensa eller så är det biverkningar efter medicin jag tagit. Men lite läskigt om det är en biverkning som sitter i så länge, med tanke på att jag bara tog medicinen i fredags.

• Mandi74
    Velour skrev 2010-03-07 10:14:15 följande:
    Jag hade ju tolkat det precis så som det står och hade absolut kontaktat sjukvården om jag hade liknande symptom (eller är det symtom?). Man får inte alltid bästa rådgivningen från vården, men det gäller att vara ihärdig eftersom det står ju "..allvarlig sällsynt biverkan".Hur känns det nu?
    Har feber, stel i kroppen, ont i huvudet, ont i nacken, hela kroppen känns lite "domnad".

Men känner mig ändå piggare, visserligen kan det beror på att jag precis vaknat men ändå.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-03-07 10:17:05 följande:
    Ah, vad lika symtom. Men kan du inte kontakta vården och be dem ta prover på dig för att kunna bestämma om det rör sig om influensa eller biverkningar då medicinen ger nästan identiska symtom som influensa, samt att det står att det är mycket allvarlig biverkan?
    Jag är ju snorig och nyser oxå, så jag gissar på influensa. Ringer inte gärna vården, vet ju vad dom säger och har ingen lust att åka in.
    Men så länge det inte blir värre än vad det är nu så är det lugnt.
  • Mandi74
    Midka skrev 2010-03-07 10:25:19 följande:
    God morgon Mandi och Velan!Mandi: ring någon.... typ sjukvårdsupplysningen. Skadar inte att kolla. Kanske säger de att det är omöjligt att få så tidigt på msdicinstart och då behöver du inte oroa dig! Eller så vår du ta med datorn till sjukhuset så vi får uppdateringar och kan hejja på dig!! Velan: Vad ska du göra idag då?
    Det är en "vid-behovs-medicin" så det är ingen jag ska gå på alltid som tur väl är och jag har andra likvärdiga som jag kan ta istället för den i fortsättningen. Tänker inte ta den igen förrän jag pratat med min doktor.
  • Mandi74

Någon som hört något från S-mannen?

• Mandi74
    Roses skrev 2010-03-07 11:10:48 följande:
    Sov så gott tjejen. Ska sitta här och se om jag kan hitta fler till min lista. Jag ska också logga ut så jag kan koncentrera mig på uppgiftet jag har. Ha en underbar dag tjejer.Mandi: Ta hand om dig och åk in om du mår sämre. Kram. Issi: Sjukt svartsjuk på dina armmuskler.
    {#lang_emotions_heart}
Svar på tråden Tråddödare forts....