Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Jagbyttenick skrev 2010-01-20 21:49:25 följande:
    Vad bra, då kan du hälsa på här, jag bor bara på åttonde våningen
    Ja, det är en våning lägre iaf
    Analysera mera!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-20 21:52:43 följande:
    Hmmm, tycker inte du ska vara så spydig! Det är ju bara enklare division som fungerar i huvudet och har då ingen miniräknare för resten av talet så är jag ju körd! Alla andra som fattade vad de lärde ut kan ju bara ta fram papper och penna och lösa problemet. Jag måste uppfinna och bygga en dator eller nåt först
    En mörklila dator!
    Analysera mera!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-20 21:52:50 följande:
    Men vilken bitch! Jag ska slå honom... Have no fear Scratchy is here!
    Be my guest. Hade han låtit mig hållas, så hade jag nog fått normala betyg i matte. Normal = högre än någonstans mellan G och IG.
    Analysera mera!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-20 21:56:31 följande:
    Ungefär så... Dessutom fanns det ett moment i den gamla skolan där hoppledaren skulle kicka ut en "oväntat" för att se att man klarade att reda ut ett okontollerat uthopp.Då var det skitkul, idag... been there, done that...
    Nice nummer.

Men shit! Vilken tortyr *bara för att jag både är höjd- och flygrädd*
    Analysera mera!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-20 21:56:48 följande:
    Nä nu ska jag hämta tvätt, duscha, läsa tidningen mm så jag vet inte om jag kikar in här mer ikväll. Men vi hörs garanterat imorgon! Trådkraaaaaam
    Kram och godnatt
    Analysera mera!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-20 21:57:59 följande:
    Och om man inte klarade det? :-O Have no fear Scratchy is here!
    *jeronimoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo*

*poff*
    Analysera mera!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-20 22:00:10 följande:
    Men inte fallrädd? Have no fear Scratchy is here!
    Tja, det beror på. Falla kan jag göra från lägre höjder, som t.ex. en 50 cm hög sten eller från en stol. Men när det gäller flyghöjder etc., så jo.
    Analysera mera!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-20 22:00:25 följande:
    Om du befinner dig i ett föremål som inte sitter fast i marken, luftballong, skärmflyg, mm, tappar du höjdkänslan efter sa 30 meter vilket gör att du, i princip inte kan vara höjdrädd. Sen kan man vara rädd av andra skäl, givetvis.I fasta föremål måste man upp på höjder över 70-90 m för att tappa höjdkänslan. Provade stå på 120 m och där var höjdkänslan borta.
    Hur går det till? För när man tittar så ser man ju hur högt upp man är, vilket är skitläskigt. Jag brukade titta ut från flygplansfönstret och tänka "shit, vad vackert, men vad HÖGT".
    Analysera mera!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-20 22:03:13 följande:
    Nej, man låtsas att man simmar. Det skrev jag ju tidigare... *suck* Have no fear Scratchy is here!
    Min version är roligare.
    Analysera mera!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-20 22:03:16 följande:
    Nu finns det ytterligare ett sätt. Vet inte hur det fungerar men nu lärs varken stege eller trappa ut.. !
    Där ser man! Hoppas att de som fortfarande kör med antingen stege eller trappa inte får underkänt iaf.
    Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....