Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Scratchy skrev 2010-01-20 21:33:31 följande:
    Annat visdomsord:"Om du hoppar fallskärm och fallskärmen inte löser ut och dina kompisar tittar på så kan det vara ett roligt skämt att låstas att man simmar." Have no fear Scratchy is here!
    Vad mycket man kan säga om fallskärmshoppning
    Analysera mera!
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-20 21:34:11 följande:
    nej, nu ska jag vårda min huvudvärk. (eller är det det jag har gjort eftersom den stannat hos mig hela dagen? fördriva den kanske vore bättre?)ha det bra och sov gott!
    Krya på dig.

Kram och godnatt
    Analysera mera!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-20 21:34:16 följande:
    Ska jag slå dem? Have no fear Scratchy is here!
    Jag mötte extraläraren för några år sedan och drog upp det för honom. Han visste inte hur han skulle be om förlåtelse
    Analysera mera!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-20 21:36:14 följande:
    Mycket avancerad sport... Have no fear Scratchy is here!
    Jag skulle inte våga flyga för allt i världen *ryyys*
    Analysera mera!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-20 21:40:03 följande:
    Du tänker garanterat lika bakvänt som jag och kan säkert bli mattegeni bara någon förklarar vettigt för dig! Kvinnliga mattelärare har fungerat lite bättre än manliga för mig, men det var inte förrän på gymnasiet och sedan komvux jag faktiskt fattade vad det handlade om. Idag sysslar jag med statistik, offerter, analyser av avtal och jobbar nästan enbart med formler i Excel.
    Tja, det kanske jag gör. Hade lärt mig ett annat uträkningssystem som (persiskt system) som jag faktiskt fattade, men fick fel på uppgifterna eftersom jag inte använde mattelärarens system. Fick samma resultat men bara för att jag inte tänkte som han, så fick jag inga rätt.

Nä, matte har bara inneburit en massa problem och ångest.

Men jag håller med om kvinnliga mattelärare. Dock har jag bara haft två kvinnliga hittills och både har varit mer förstående än de manliga.
    Analysera mera!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-20 21:41:31 följande:
    Inte mycket att välja på om du blir utsparkad på 4000 m...
    Midka skrev 2010-01-20 21:41:31 följande:
    Inte mycket att välja på om du blir utsparkad på 4000 m...
    Jag kan rätt och slätt säga att jag inte ens vill ha något med nån höjd att göra öht. Det räcker att jag nästan vågar befinna mig på nionde våning när jag hälsar på släktingen i en annan stad. Men högre än så vill jag inte vara
    Analysera mera!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-20 21:46:25 följande:
    Oj, så i Iran räknar man på ett sätt som ger andra resultat på samma uppgifter? Nice, detta kan bli ett genombrott inom forskningen på interkulturella konflikter... Have no fear Scratchy is here!
    Nej, samma resultat fast med annat uträkningssätt.
    Analysera mera!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-20 21:47:32 följande:
    Dan lay off da LSD!!! Have no fear Scratchy is here!
    Vad roligt. ha. ha. ha.
    Analysera mera!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-20 21:48:32 följande:
    Åh, det är ju bara värdelöst ju! Det viktigaste är ju att du kommer fram till rätt resultat ju. Jo jag fick samma sak eftersom jag bytte skola och den ena skolan lärde ut "liggande stolen" och den andra lärde ut "trappan" Vilket lett till att jag enbart kan räkna division i huvudet och på miniräknare.
    Det var ju mindre kul..Så inte ens i Sverige följer man likadant system.{#lang_emotions_undecided}
    Analysera mera!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-20 21:48:45 följande:
    Så du fick rätt på uppgifterna? Have no fear Scratchy is here!
    Nej det fick jag inte eftersom mitt sätt att räkna ut skilde sig från hans sätt. Han sa att det inte spelade roll att jag fick rätt resultat. Jag skulle slopa det system jag hade lärt mig eftersom jag inte längre bor i Iran, utan i Sverige i vilket det används ett annat uträkningssystem.
    Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....