• Sedek

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-03-16 00:42:59 följande:
    Då skickar jag upp gubben till dig så får du lite smisk.
    Attans! Håller mig inom ramarna för att du inte ska skicka upp gubben...
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-16 00:44:21 följande:
    Det är ju fan det moraliska sexet jag kom på. Men jag är ju heller ingen expert på moraliskt sex, så det här var det bästa jag kunde tänka ut. Ickemoraliskt sex däremot...
    Ojoj, ickemoralisksexguru Velour... När kom du hit sa du?
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-03-16 00:48:04 följande:
    Blir knäpp på denna fucking låne datorn.. kasta snart ut skiten.. *nej, jag har inte alls pms*
    Ja den fyller väl ingen funktion i datorn heller! usch vad äckligt.
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-16 00:48:38 följande:
    Jag tänkte just föreslå att det är så man ska lukta på en tjej, men tydligen behövde du inga instruktioner. Om du gjorde så på mig? Vågar själv inte tänka på vad jag skulle göra...
    Eftersom jag är tankeläsare så vet jag vad du skulle göra: Du skulle gilla det och luta dig bakåt samtidigt som du lutar huvudet åt sidan så jag kommer åt bättre. Tillslut lutar du helt på mig och vrider sakta upp huvudet mot mig och vi börjar kyssas, medans vi kysser varandra vänder du dig mot mig och jag tar...

jaha så var man igång igen då.. Ska kanske gå och lägga mig snart innan jag blir utesluten ur tråden
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-03-16 00:50:31 följande:
    *håller för ögonen* Attan vad ni snuskar er..
    Något säger mig att just du INTE håller för ögonen.., men det kan vara vinet som tänker åt mig, vad vet jag
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-03-16 00:55:08 följande:
    Vart ska jag göra med den då? Skicka den i ett brev till dig..
    Ska jag få en dator av dig! Åh tack

• Sedek
    Velour skrev 2010-03-16 00:50:24 följande:
    Hahah! Jag tror att min precis satte igång
    Blev du arg för nått?
  • Sedek
    Fiamedbarn skrev 2010-03-16 00:56:14 följande:
    Oj vad ni skriver....jag har surfat lite på mina symptom och är lite orolig. Men nu ska jag sova. Vi höres!
    Godnatt godnatt
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-16 00:56:26 följande:
    Vad varmt det blev i rummet precis... Men fortsätt gärna Eller vilken rumsnummer har du?
    Mitt rumsnummer... hm... nått med sex ännu en ordlek

Tar av dig den svarta toppen du har på dig och vi fortsätter att kyssas, knäpper upp bh:n med ena handen och tar lite. Vi fortsätter att klä av varandra medans vi kysser, luktar, känner och tillslut hamnar vi liggandes i sängen...

åhhh fan, nu vill jag inte skriva mer, det blir ju jobbigt. Skyller på att jag måste sova nu... ska upp o jobba i morgon i morgon ju!!! Sluta få mig att hålla på såhär{#lang_emotions_sealed}
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-16 00:58:29 följande:
    När man får PMS blir man inte enbart arg för minsta lilla...Man blir annat också
    Velour skrev 2010-03-16 00:59:13 följande:
    Jag brukar bli het på gröten 3 veckor av 4
    Hm... stackars dig, nästan som jag då... fast, för mig är det just nu mer som 24 timmar av 24, 365 dagar av 365...
Svar på tråden Tråddödare forts....