• Sedek

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-03-15 23:10:33 följande:
    Önskar du det? Är det nåt speciellt med Katrineholm? Då gissar jag på Norrland.
    Det bor nån där jag gärna skulle vilja träffa bara.

Norrland är också fel, du måste tänka på kronans droghandel och en stad som har Scandic hotell!

Visst är detta en otroligt rolig lek{#lang_emotions_dreamer}
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-15 23:11:38 följande:
    Jajamän! Mina spetstrosor är inte rosa, de är svarta och vita. Det är de oviktiga trosorna som är rosa
    Jahaja är det så det ligger till, så för mig duger det med "oviktiga" trosor...
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2010-03-15 23:13:19 följande:
    Usch, sitter i kö till sjukvårdsrådgivningen om sonens hosta, han bara flåsar och hjärtat bankar och han kan inte sova, han har fått feber och verkade ha ont runt magen/lungorna Så hemskt när man inte kan göra något själv. Har suttit i kö i 30 minuter nu...
    Ajdå, har de inte en såndär uppringningstjänst? Vi bara ringer och anger telefonnummer så säger de att de ringer ett visst klockslag.

Stackarn, nån slags krupp kanske?
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-15 23:14:32 följande:
    Det märks att jag börjar ge upp va? Men K.D..hm...Kristdemokraterna! Nehej. Men då säger jag väl Karlstad? Staden för män!
    Kristdemokraterna... bara för att det är jag?

Men där tog du det faktiskt! Karlstad it is, grattis! Du har vunnit en utekväll m vin, paraplydrink och umgänge med mig
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-15 23:15:39 följande:
    Men Uddevalla ÄR ju i Nordpolen Allting ovanför Stockholm också för den delen
    Uddevalla är INTE ovanför stockholm...

Du läser sociologi så du är förlåten, du vet ju vad Maslows behovsteori är för nått och det duger.
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-15 23:18:39 följande:
    Jag vet vem det är Detta har varit en lååååång lek, men rätt rolig.
    Med betoning på "rätt"
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-15 23:19:48 följande:
    Men sorry att jag inte tänkte på dig tidigare och därför inte bytte trosor. I normala fall brukar man ta på sig fina trosor för en IRL-person
    Det borde du tänkte på. Utebliven dejt och ensam på hotell och allt, du borde ha dragit igång webcammen för mig...
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-15 23:21:26 följande:
    Hehehe, nej, Kristdemokraterna eftersom förkortningen KD påminde om dem helt enkelt! Men tack för drinken!! Jippiee!! Så du är Karlstad...var ligger det?

Det ligger i värmland, 10 mil från norska gränsen, ca 10 mil rakt väster om Örebro.
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-15 23:24:11 följande:
    Jag har inte skrivit att Uddevalla är ovanför Stockholm. Läs NOGA, annars får du ställa dig i skamvrån! Ja, den där gubben Maslow...jag undrar var på hans trappa jag befinner mig just nu..
    Läser inte noga så jag har ställt mig i skamvrån..

Känner du dig väldigt älskad och behövd är du på steg 4, annars steg 3.
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-15 23:25:40 följande:
    Aaah..webcamen...det var längesen man körde med den lite. Då hände det grejer kan jag säga
    Ooohh, så du HAR kört med den? Något jag aldrig provat, dessutom har jag ingen fungerande.

Vad hände det för grejer då
Svar på tråden Tråddödare forts....